• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است

  • 05 اردیبهشت 1403 - 13:00
کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است

به گزارش خبرنگار مهر، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در مراسم آئین واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی که امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) در وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد، اظهار داشت: ۳۵ سال است که سابقه حضور در ورزش کشور را داشته‌ام و می‌توانم بگویم امروز بهترین روز من در ورزش بوده و واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در تاریخ ورزش ایران است.
مردم با استقلال و پرسپولیس زندگی می کنند
وی در ادامه صحبت هایش پیرامون اهمیت واگذاری سرخابی ها گفت: دو باشگاه بزرگ و مردمی استقلال و پرسپولیس، مورد توجه تمام افکار عمومی است و مردم با پیروزی آنها خوشحال و با شکست این دو تیم ناراحت می شوند. مردم ایران با این دو باشگاه زندگی می کنند. 
اگر رئیس جمهور کمک نمی کرد…
او افزود: فوتبال امروزی یک صنعت است. یکی از ظرفیت های بسیار خوبی که ایجاد شده، ظرفیت بالای این دو باشگاه ورزشی است و تشکر می کنم از همه عزیزانی که در این راه به ما کمک کردند. اینجا جا دارد از شخص رییس جمهور که انصافا اگر حضور نداشتند و تاکید های فراوانی در این خصوص نمی کردند شاید این اتفاق بزرگ امروز رخ نمی داد تشکر کنم. همچنین شخص خاندونزی وزیر امور اقتصاد و دارایی و بازاریان رییس سازمان خصوصی سازی و همکارانشان کمک های زیادی را به ما کردند.
ادامه دارد…

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=56357

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.