• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

کشتی‌گیران پشت خط‌مانده و جوان را جذب کردیم/ هیچکس پولی نمی‌گیرد!

  • 09 مهر 1400 - 10:22
کشتی‌گیران پشت خط‌مانده و جوان را جذب کردیم/ هیچکس پولی نمی‌گیرد!

به گزارش خبرنگار مهر، یکی از اتفاقات جالب و کم سابقه در لیگ برتر کشتی آزاد امسال، حضور تیمی با سرمربیگری حسن رحیمی قهرمان اسبق جهان است که کشتی گیران این تیم هیچ مبلغی را برای حضور در مسابقات دریافت نمی‌کنند.

در همین راستا حسن رحیمی با تأیید سرمربیگری تیم مقاومت تهران در لیگ برتر کشتی آزاد و با اشاره به نحوه جذب کشتی گیران این تیم به خبرنگار مهر گفت: ما طبق برنامه ریزی های انجام شده تصمیم گرفتیم تیمی را در لیگ امسال داشته باشیم که از کشتی گیران پشت خط مانده و مستعد تشکیل شده است. به همین دلیل بسیاری از نفرات ما جزو کسانی هستند که فرصت حضور در مسابقات جهانی و آسیایی در ترکیب تیم ملی را نداشتند.

وی در واکنش به این خبر که گفته شده تیم مقاومت تهران هیچ قرارداد مالی با کشتی‌گیران خود ثبت نکرده، گفت: این موضوع کاملاً درست است و ما قرارداد مالی با هیچ کدام از کشتی گیران خود نداریم. البته این موضوع شامل مربیان هم می‌شود و آنها هم هیچ مبلغی بابت حضور در لیگ نمی‌گیرند، چرا که هدف و برنامه ما تقویت توان فنی بچه‌های تیم است.

رحیمی در پایان اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی حضور در لیگ برتر کشتی چندی پیش به برخی آزادکاران جوان و آینده دار پیشنهاد دادیم که اگر علاقه به حضور در لیگ را با شرایط مذکور دارند، اعلام حضور کنند. در همین راستا تعدادی از کشتی‌گیران در ترکیب تیم ما قرار گرفتند که البته برخی از آنها چهره شناخته شده‌ای نیستند، اما برخی دیگر سابقه حضور در تیم ملی جوانان و امیدها را دارند.

رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی سال ۱۴۰۰ جام یادگار امام (ره) بعد از مسابقات جهانی ۲۰۲۱ نروژ و از اواخر مهرماه آغاز خواهد شد.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=7677

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.