• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

کسب مقام برای ورزشکاران با شناخته شدن مسابقات جام فجر سخت تر شد

  • 19 بهمن 1400 - 23:56
کسب مقام برای ورزشکاران با شناخته شدن مسابقات جام فجر سخت تر شد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل مهاجر عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: سی امین دوره مسابقات بدمینتون فجر ایران در شیراز در حال برگزاری است و این مسابقات از ١٨ بهمن ماه لغایت تا ٢٢ بهمن ادامه داد.

وی اضافه کرد: این مسابقات دارای جایگاه رسمی جهانی است و بازکنان مختلفی از جهان به ایران آمده‌اند تا امتیازات لازم را برای بهبود در جایگاه جهانی کسب کنند.

مهاجر ادامه داد: در این دوره از مسابقات ورزشکاران مختلفی از جهان حضور داشتند و ورزشکارانی از اروپا و آسیا شرقی در این مسابقات حضور پرشوری داشتند این در حالی است که قهرمان دوره قبل که از کانادا بود شکست خورد و حذف شد.

او ادامه داد: ۶۴ نفر در روز دوم نسبت به برگزاری مسابقات در مرحله یک سی و دوم حضور دارند که پس از آن ١۶ بازیکن برتر برای دور بعد مشخص خواهند شد.

وی در خصوص نمایندگان ایران در این مسابقات نیز یادآور شد: نیما رستم پور یکی از نمایندگان ایران در دو بازی اول حرف‌های خود را شکست دهد و به مرحله بعد صعود کرد و صالح سنگتراش نیز به جمع ١۶ نفره برتر صعود کرده با توجه به رنکینگ می‌توان گفت این احتمال وجود دارد که بتواند صعود قابل قبولی داشته باشند

به گفته این مقام مسئول هرچه قدر مسابقات بیشتر شناخته شد کار برای ایرانیان سخت‌تر شد این در حالی است که سالیان پیشین ایران جایگاه‌های برتر را از آن خود کرده بود

مهاجر در خصوص بازیکنان برتر این دوره از مسابقات نیز یادآور شد: بازیکن چینی از کشور کانادا، بازیکنان روسیه، هند و اسلواکی جز برترین‌های این دوره بوده‌اند.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=16233

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.