• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

کرونا گریبان تیم فوتبال زنان هند را گرفت/ یک امتیاز ایران پرید؟

  • 03 بهمن 1400 - 23:45
کرونا گریبان تیم فوتبال زنان هند را گرفت/ یک امتیاز ایران پرید؟

به گزارش ایسنا، تیم‌های ملی هند و چین تایپه که از هم‌گروه های ایران هستند، قرار بود یکشنبه، سوم بهمن از ساعت  ۱۷ و ۳۰ دقیقه مقابل هم به میدان بروند اما این مسابقه لغو شد.

دلیل لغو این دیدار ابتلای چند بازیکن تیم هند به کرونا است که این تیم نتوانست ۱۳ بازیکن مورد نیاز برای تقابل با چین تایپه را در خدمت داشته باشد.  

طبق ماده ۴.۱ AFC در دوره کرونا و ماده ۶ قوانین مسابقات، هند باید از دور رقابت‌ها کنار گذاشته شود چون اگر تیمی به هر دلیلی حتی کرونا در مسابقه‌ای شرکت نکند، از دور مسابقات کنار گذاشته می‌شود. مگر در شرایط فوری که تشخیص  آن بر عهده کمیته زنان AFC است. اگر این کمیته تشخیص بدهد این موضوع فوری و مهم است و می‌توانند تاریخی برای برگزاری بازی هند و چین تایپه در نظر بگیرند، بدون اینکه به زمان بندی کل مسابقات لطمه وارد شود، می‌توانند به هند این شانس را بدهند که به مسابقات برگردد، در غیر این صورت از جدول کنار گذاشته می‌شود و امتیازاتش در رده‌بندی لحاظ نخواهد شد.

پیش از آنکه تست تعداد زیادی از بازیکنان هند مثبت اعلام شود، این تیم در اولین دیدار برابر ایران قرار گرفت و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. ایران در این مسابقه هم یک امتیاز تاریخی کسب کرد اما با کنار گذاشته شدن هند و حذف نتایج این تیم از مسابقات، یک امتیاز ایران نیز حذف خواهد شد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=15191

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.