• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

چرا کمیته انضباطی با شیطنت‌های بازیکن خارجی برخورد نمی‌کند؟

  • 25 آبان 1400 - 11:44
چرا کمیته انضباطی با شیطنت‌های بازیکن خارجی برخورد نمی‌کند؟

به گزارش خبرنگار مهر، پس از پایان هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال، فدریکو پریرا پشت‌خط‌زن آرژانتینی تیم والیبال شهداب یزد با شیطنت‌هایش به یکی از چهره های جنجالی مسابقات تبدیل شده است. انتشار دو فیلم کوتاه از رفتارهای غیرورزشی این بازیکن نشان می دهد داوران هم دقت لازم برای برخورد با وی را نداشته اند.

پریرا در هفته پنجم رقابت‌ها و تقابل دو تیم شهداب و راه یاب با کشیدن تور به سمت پایین رفتار ناجوانمردانه ای کرد تا امتیاز به سود تیمش ثبت شود. در هفته هفتم نیز در دیدار دو تیم شهداب و هورسان، پریرا در جریان رالی بازی با انداختن توپ به زمین باردیگر اختلال ایجاد کرد.

سوال این است پریرا چه زمانی قرار است به خاطر رفتار های شیطنت آمیز و به دور از اخلاق ورزشی در کمیته انضباطی حاضر شود و پاسخ رفتارهایش را بدهد و دیگر شاهد چنین رفتارهایی از او نباشیم؟

ابراهیم فیروزی، رئیس کمیته داوران در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شیطنت‌های پریرا گفت: اگر چنین اتفاقاتی رخ داده باشد، داور بازی وظیفه دارد او را مجازات کند. اگر به هر دلیلی داور متوجه نشود ناظر فنی می تواند گزارش این رفتارها را بدهد تا این بازیکن به کمیته انضباطی فراخوانده شود و از این طریق مجازات شود.

وی ادامه داد: اگر گزارشی ارسال نشود از طریق فیلم بازی‌ها نیز می‌توان به این شیطنت‌ها در کمیته انضباطی رسیدگی کرد.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=10941

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.