• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

چادرهای معترضین علیه افزایش قیمت‌ها در سراسر اراضی اشغالی برپا شد

  • 30 خرداد 1401 - 12:41
چادرهای معترضین علیه افزایش قیمت‌ها در سراسر اراضی اشغالی برپا شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، در روزهای اخیر چادرهای اعتراضی در شهرهایی مانند بئر السبع، بردیس حنا و روش هاین برپا شده است، همچنین صدها نفر روز یکشنبه در خیابان روچیلد یکی از خیابان‌های اصلی شهر تل آویو چادر برپا کردند تا از این طریق اعتراض خود علیه شرایط اقتصادی کنونی حاکم بر اراضی اشغالی، ابراز کنند.

یوتم هارپاز از معترضان صهیونیست که گفته می‌شود نخستین چادر اعتراضی را در خیابان روچیلد برپا کرده، در این باره می‌گوید: من در یک آپارتمان مشترک در محله نیویه شانان در تل آویو زندگی می‌کنم و برای اعتراض به افزایش دیوانه وار اجاره بها به خیابان آمده ام، من می‌خواهم تغییراتی واقعی در وضعیت فعلی ما ایجاد شود!

ادو بن نون از دیگر معترضان صهیونیست در این باره گفت: ما تا هر زمانی که اهداف مان محقق شود در اینجا خواهیم ماند. هدف این است که موضوع افزایش قیمت مسکن را دوباره در دستور کار قرار دهیم، این بار با هدف تغییر واقعی!

گیل شاحار، بنیانگذار جنبش اعتراضی در بردیس حنا در مرکز اراضی اشغالی، نیز تاکید کرد: هزینه‌های زندگی برای ما غیرقابل تحمل شده است، این شرایط فقط مختص به جوانان نیست، بلکه بسیاری ازخانواده ها نمی‌توانند از پس هزینه‌های یک ماه خود برآیند و ماه را با مشکل جدی به پایان می‌رسانند، ما از همه دعوت می‌کنیم که به جنبش اعتراضی بپیوندند.

به گزارش رسانه‌های صهیونیستی در روزهای اخیر در شهرهای متعددی در اراضی اشغالی چادرهای اعتراضی برپا شده و برگزارکنندگان، انتظار ورود صدها نفر از معترضین را در ساعات آینده دارند.

شبکه تلویزیونی i۲۴NEWS متعلق به رژیم صهیونیستی در توضیح این رویداد گزارش داد که جنبش اعتراضی کنونی بازتابی از قیام خیمه‌ها در سال ۲۰۱۱ است، مهم‌ترین جنبش اجتماعی –اعتراضی در تاریخ رژیم صهیونیستی که با برپایی چادر و خیمه در خیابان آغاز شد.

بنابراین گزارش، معترضان صهیونیست قرار است در روز دوم جولای (۱۱ تیرماه) تظاهراتی بزرگ علیه افزایش قیمت‌ها برگزار کنند.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=24024

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.