• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

پیگیر مشکلات مالی فدراسیون‌ها هستیم/شورای اقتصادی راتشکیل می‌دهیم

  • 19 اسفند 1400 - 0:01
پیگیر مشکلات مالی فدراسیون‌ها هستیم/شورای اقتصادی راتشکیل می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدحمید سجادی در نشست مشترک فدراسیون های ورزشی که امروز در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد اظهار داشت: خسته نباشید می گویم به همه دست اندرکاران ورزش کشور از جمله کمیته المپیک، کمیته پارالمپیک، فدراسیون های ورزشی، ادارات کل، هیات های استانی و به ویژه انجمن‌های ورزشی که تعداد آنها از فدراسیون ها نیز بیشتر است و شاید آنطور که باید زحمات آنها دیده نشده است. قطعا هر کسی که برای ورزش کشور زحمت کشیده و قدمی برداشته باید قدردان تلاش‌ها و زحمات آنها باشیم.

سجادی گفت: برنامه ریزی ما برای جلسات سال جدید این است که از روسای انجمن ها نیز دعوت کنیم و انجمن هایی که این قابلیت را داشته باشند که به فدراسیون تغییر کنند در سال آینده این کار را انجام خواهیم داد.

وی اظهار داشت: نکات و مشکلاتی که مدنظر روسای فدراسیون هاست در جلسه شورای معاونین در خصوص آن صحبت می شود و مصوب می کنیم که این مشکلات برطرف شود. پیگیر مشکلات مالی فدراسیون ها هستیم و سعی می کنیم تا جایی که بتوانیم بودجه در اختیار فدراسیون ها قرار بگیرد.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: زحمات زیادی برای اساسنامه و آیین نامه کشیده شده است، هر چند که مشکلاتی نیز در تصویب این اساسنامه و آیین نامه وجود دارد ولی سعی خواهیم کرد که به مرور این نکات را حل کنیم.

وی همچنین درخصوص واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی اظهار داشت: در این مدت که درگیر واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی بودیم زحمات زیادی کشیده شد و همکاران ما تلاش شبانه روزی انجام دادند که این اتفاق عملی شود. هر چند که نباید از زحمات و تلاش های مدیران گذشته را نیز به راحتی بگذریم و از همه کسانی که در این راستا تلاش کردند قدردانی می کنیم.

سجادی خاطرنشان کرد: شورای اقتصادی تشکیل دادیم که به زودی آغاز به کار خواهد کرد. هدف ما این است که با استفاده از ایده ها و نظرات اقتصادی همه دوستان برای ورزش کشور درآمدزایی کنیم.

دکتر سجادی افزود: واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی، صعود به جام جهانی فوتبال و تصویب آیین نامه و اساسنامه فدراسیون های ورزشی جزو اقدامات مهمی بود که در این مدت انجام شد و ثمرات خوبی برای ورزش کشور درپی خواهد داشت.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: این ظرفیت و توانایی در ورزش ایران وجود دارد که بدون استفاده از بودجه دولتی بتوانیم همچون کشورهای توسعه یافته در المپیک و میادین بزرگ افتخارآفرینی کنیم و به افتخارات بزرگ دست پیدا کنیم. باید با عملکرد خودمان نشان دهیم که هر گامی که در ورزش برمی داریم برای جوانان است.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=17943

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.