• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

پیشتازی مجلل وجاور در غیاب ملایی/شانس سه قایق برای انتخابی المپیک

  • 17 دی 1402 - 18:01
پیشتازی مجلل وجاور در غیاب ملایی/شانس سه قایق برای انتخابی المپیک

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین مرحله تست انتخابی تیم ملی روئینگ بر اساس دستورالعمل انتخاب ورزشکاران اعزامی به مسابقات کسب سهمیه المپیک برگزار شد. ملی‌پوشان حاضر در اردوی تیم ملی روئینگ دومین مرحله تست انتخابی خود را در مواد تکنفره و دونفره انجام دادند.
این تست در مواد تکنفره سنگین‌وزن مردان، تکنفره سنگین‌وزن بانوان و دونفره سبک‌وزن بانوان یعنی مواد مسابقات کسب سهمیه المپیک در مسافت ۲۰۰۰ متر انجام شد.
در پایان این دو مرحله از تست گیری، در بخش زنان فاطمه مجلل و کیمیا زارعی اول و دوم شوند. در مجموع سه قایق نخست این رقابت ها شانس حضور در مسابقات انتخابی المپیک فرانسه را خواهند داشت.
نازنین ملایی دارنده مدال بازیهای آسیایی با وجود دعوت فدراسیون باز هم در مسابقه انتخابی امروز حاضر نشد. براساس اعلام فدراسیون قایقرانان باید در دو مرحله از سه مرحله مسابقات انتخابی المپیک حاضر شوند و به این ترتیب ملایی شانس حضور در مسابقات انتخابی المپیک پاریس را از دست داد.
نتایج این تست به شرح زیر می باشد:
در رقابت تکنفره سنگین‌وزن مردان حمید رضوانی با زمان ۷:۳۹.۵۴۰ دقیقه اول، علی صادقی با زمان ۸:۰۰.۲۳ دقیقه دوم، آروین دیانتی با زمان ۸:۰۳.۴۲۰ دقیقه سوم، محمدرضا کریمی با زمان ۸:۰۷.۷۲۰ دقیقه چهارم و آریا سلیمان‌پور با زمان ۸:۳۷.۷۳۰ دقیقه پنجم شدند.
در روئینگ تکنفره سنگین‌وزن بانوان فاطمه مجلل با زمان ۸:۱۴.۱۱۰ دقیقه، کیمیا زارعی با زمان ۸:۲۰.۹۹۰ دقیقه، و ساقی ملکی با زمان ۸:۳۶.۸۵۰ دقیقه و آیگین کریمی با زمان ۸:۳۶.۹۵۸ دقیقه اول تا چهارم شدند.
در روئینگ دونفره سبک‌وزن بانوان نیز مهسا جاور و زینب نوروزی زمان ۷:۳۷.۸۶۰ دقیقه را به ثبت رساندند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=52328

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.