• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳

پیروزی دوباره شهرداری، ذوب آهن و کاله/ نفت باخت

  • 22 فروردین 1403 - 1:05
پیروزی دوباره شهرداری، ذوب آهن و کاله/ نفت باخت

به گزارش خبرگزاری مهر، دیدارهای پلی‌آف دوم مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر آقایان ایران شامگاه سه‌شنبه برگزار شد.
در نخستین دیدار این مرحله، تیم ذوب آهن اصفهان میزبان تیم کاله مازندران بود و با نتیجه ۸۰ بر ۵۷ به پیروزی رسید. در این بازیجمال جونز با ۸ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۲ پاس گل و کارایی ۱۳ بهترین بازیکن شد. ذوب آهن اصفهان با کسب این پیروزی، سری را ۲ برصفر جلو افتاد.
در دیگر دیدار مرحله پلی‌آف دوم، تیم‌های طبیعت تهران و پالایش نفت آبادان به رقابت پرداختند و طبیعت با نتیجه ۱۰۱ بر ۸۷ پیروزمیدان شد. جوردن استیونز در این دیدار با ۴۶ امتیاز، ۵ ریباند، ۸ پاس گل و کارایی ۴۲ بهترین بازیکن بود. سری این دیدار با کسبنخستین پیروزی طبیعت، یک بر یک برابر شد.
تیم شهرداری گرگان در مرحله پلی‌آف دوم مقابل لیموندیس شیراز به میدان رفت و دومین پیروزی خود را در این سری با نتیجه ۸۹ بر ۷۷ به دست آورد. بهترین بازیکن این بازی ارسلان کاظمی با ۱۲ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۴ پاس گل و کارایی ۲۵ بهترین بازیکن شد. سری ایندیدار ۲ بر صفر به سود شهرداری گرگان شد.
در آخرین بازی پلی‌آف دوم صنعت مس کرمان به مصاف تیم مهرام رفت و این دیدار را در وقت اضافه اول با نتیجه ۱۰۰ بر ۹۵ واگذارکرد. در این دیدار سجاد پذیرفته با ۲۹ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۲ توپ ربایی و کارایی ۳۳ بهترین بازیکن بود. مهرام با کسب این پیروزی ۲ برصفر سری را پیش افتاد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=55404

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.