• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

پول‌های بلوکه شده را از فیفا بگیریم شابد به وزارت ورزش کمک هم کنیم

  • 12 دی 1402 - 18:01
پول‌های بلوکه شده را از فیفا بگیریم شابد به وزارت ورزش کمک هم کنیم

به گزارش ایسنا، مهدی تاج در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال در مورد نیاز فدراسیون فوتبال به کمک دولت برای اعزام تیم ملی به جام ملت‌های آسیا گفت: با آقای هاشمی جلسه‌ای داریم و دیشب هم خدمت دوستان برنامه و بودجه بودیم. جام جهانی قبلی برای اعزام خبرنگار و دوستانی که باید می‌بردیم، هزینه زیادی کردیم که دولت نتوانست آن هزینه‌ها را پوشش بدهد. از طرفی بلیت جام جهانی را هم فروختیم و برخی‌ از پول‌هایمان را خرج کردیم که باید این کار را انجام می‌دادیم.
او با بیان اینکه امسال هنوز نتوانسته‌ایم تحریم‌ها را رفع کنیم، ادامه داد: اگر همه پول‌هایمان را که در فیفا بلوکه هستند، آزاد کنیم نه تنها از دولت کمک نمی‌گیریم شاید به وزارت ورزش هم  کمک کنیم اما وقتی پول‌ها بلوکه شده نمی‌توانیم عمل کنیم. شاید ۱۰ جلسه با مسئولان فیفا داشتم و آنها گفتند مشکل از بانک‌هاست. البته بخشی از هزینه‌های VAR، چمنی که به زودی می‌آوریم و ساختمانی که می‌سازیم از همان پول‌های بلکوه شده است.
تاج افزود: این پول‌ها عمرانی است نه جاری. وزارت ورزش و دولت باید کمک کنند تا اعزام شایسته‌ای داشته باشیم و حداقل ۵۰، ۶۰ خبرنگار را ببریم. از طرفی دنبال این هستیم که ۳۰، ۴۰ نفر لیدر خوب هم ببریم و این کار را به هر شکل ممکن انجام می‌دهیم.
ادامه دارد…

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=52127

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.