• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

پرسپولیس به جدول مسابقات بازگشت/ مشکل گلزنی باید زودتر حل شود

  • 11 مهر 1402 - 18:01
پرسپولیس به جدول مسابقات بازگشت/ مشکل گلزنی باید زودتر حل شود

به گزارش ایسنا، بهنام ابوالقاسم‌پور، بازیکن سابق پرسپولیس درباره برد این تیم مقابل الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: پرسپولیس مقابل الدحیل بازی خوبی را انجام داد و مستحق پیروزی بود و خدا را شکر این تیم مزد تلاش خود را در این بازی به دست آورد.
او ادامه داد: در نیمه دوم توپ بیشتر روی دروازه تیم قطری بود و به نظرم این الدحیل زیاد قوی نبود و پرسپولیس در بازی برگشت هم این تیم را شکست خواهد داد. بازیکنان بازی خوبی مقابل الدحیل انجام دادند و توانستند ۳ امتیاز با ارزش را کسب کنند و همین باعث شد به جدول مسابقات بازگردند.
بازیکن سابق پرسپولیس درباره عدم گلزنی مهاجمان در این دیدار بیان کرد: امیدوارم این مشکل هرچه زودتر حل شود زیرا در دراز مدت به ضرر پرسپولیس خواهد بود. البته خط دفاع هم در این دیدار اشتباه نداشت و در نیمه دوم هم توپی روی دروازه پرسپولیس نیامد.
ابوالقاسم‌پور درباره اینکه آیا پرسپولیس شانس صعود از این گروه را دارد؟ عنوان کرد: هنوز چهار بازی تا پایان مسابقات گروهی باقی مانده و زود است بخواهیم درباره تیم‌های صعود کننده صحبت کنیم اما اگر پرسپولیس در بازی برگشت مقابل النصر نتیجه خوبی را کسب کند شانس صعود از این گروه را خواهد داشت.
او افزود: پرسپولیس باید بتواند در بازی‌های خانگی امتیازات لازم را کسب کند تا شانس صعود از این گروه را داشته باشد. البته چمن ورزشگاه آزادی هم باید کیفیت لازم را داشته باشد و مانند بازی مقابل النصر نباشد.
بازیکن سابق پرسپولیس درباره از سرگیری رقابت‌های لیگ برتر و مصاف این تیم مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته هفتم گفت: وقفه‌ای که در لیگ افتاد باعث شد تیم‌ها از نظر بدنی افت کنند. متاسفانه تیم ملی امید نتوانست در بازی‌های آسیایی نتیجه لازم را بگیرد و همین باعث شد تیم‌ها ضرر کنند. به نظر می‌رسد از این پس هم مسابقات با فشردگی پیگیری شود و تیم‌ها باید برنامه‌ریزی بهتری داشته باشند. پرسپولیس بازی سختی مقابل گل‌گهر دارد و باید مراقب باشد از نظر بدنی افت نکند تا همچنان در بالای جدول حضور داشته باشد.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=48461

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.