• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

پرتاب نارنجک و انداختن لیزر ممنوع!

  • 14 آبان 1402 - 18:01
پرتاب نارنجک و انداختن لیزر ممنوع!

به گزارش ایسنا، در پی محرومیت سپاهان از میزبانی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به علت حکم انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، این تیم همراه با نساجی دیدار خود در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا را در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کند.
توضیحات مهم مدیر روابط عمومی فدراسیون
امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون عنوان کرد: دوشنبه روز مهمی برای فوتبال ملی ماست و میزبانی دو رقابت بین‌المللی با حضور گرم هواداران فرهیخته دو باشگاه قدیمی ایران زمین و همراهی صمیمی کلیت خانواده فوتبال به انجام خواهد رسید.
وی ادامه داد: آنچه در این مقال حائز اهمیت ویژه است، توجه بیشتر به توصیه‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا در بحث میزبانی این دو رخداد است.هواداران فرهیخته و فهیم دو باشگاه نساجی ایران و سپاهان ایران، مستحضر باشند که وفق نامه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا رفتارهای غیرقانونی از جمله پرتاب اشیا، بطری آب و مواد منفجره، دودزا و نورافشانی می‌تواند محدودیت‌ها و مجازات‌های سختگیرانه‌ای برای تیم‌ها داشته باشد.
علوی افزود: بر این اساس، موکدا و تصریحا از تماشاگران این دو رقابت درخواست می‌شود با نگرش هوشیارانه خود از بروز مشکلات اینچنینی در مسیر انجام رفتارهای خطرناک‌ و مشکل‌آفرین، جلوگیری کنند.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=49770

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.