• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

پایان رقابت ها با کسب ۲۵ مدال رنگارنگ برای پاروزنان ایران

  • 07 فروردین 1401 - 12:44
پایان رقابت ها با کسب ۲۵ مدال رنگارنگ برای پاروزنان ایران

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه روز سوم مسابقات قایقرانی آب‌های آرام و پاراکانو قهرمانی آسیا در تایلند، ملی‌پوشان کشورمان در مواد ۲۰۰ متر موفق به کسب ۴ طلا و ۲ نقره شدند. رؤیا سلطانی در فینال KL۲ بانوان با زمان ۱:۰۳.۷۸۶ دقیقه مقام اول را کسب کرد و مدال طلا را به گردن آویخت. در این رقابت نمایندگان ازبکستان، هند، تایلند و ایران در رتبه دوم تا ششم قرار گرفتند.

سارا عبدالملکی با ثبت زمان ۱:۲۴.۳۹۰ دقیقه مقام ششم را کسب کرد. در فینال کانوی دونفره ۲۰۰ متر، پریسا محمدزاده و شیما داناپور با زمان ۴۸.۰۳۲ ثانیه مقام چهارم را کسب کردند. در این رقابت نمایندگان اندونزی، قزاقستان و تایلند اول تا سوم شدند و نمایندگان هند و ازبکستان در جایگاه پنجم و ششم قرار گرفتند.
در فینال KL۳ آقایان مسعود قیصری با زمان ۴۳.۰۷۰ ثانیه دوم شد و مدال نقره را کسب کرد. در این رقابت نماینده ازبکستان اول و نمایندگان تایلند، هند، قزاقستان، کره‌جنوبی، هند و تایلند در جایگاه سوم تا هشتم قرار گرفتند. در فینال KL۳ بانوان شهلا بهروزی‌راد با زمان ۵۰.۸۴۰ ثانیه دوم شد و مدال نقره را به گردن آویخت. در این رقابت نماینده ازبکستان اول و نمایندگان قزاقستان، هند و تایلند سوم تا پنجم شدند.

در فینال کایاک دونفره ۲۰۰ متر قایق ایران با ترکیب علی آقامیرزایی و سپهر ساعتچی با زمان ۳۰.۸۲۸ ثانیه اول شد و مدال طلای این ماده را کسب کردند. در این رقابت نمایندگان چین تایپه، تایلند، قزاقستان، ازبکستان، قرقیزستان، اندونزی و هند به ترتیب در جایگاه‌های های بعدی قرار گرفتند.

در فینال کایاک چهارنفره ۲۰۰ متر آقایان تیم ایران با ترکیب علی آقامیرزایی، سپهر ساعتچی، امین بوداغی و پوریا شریفی با زمان ۳۰.۲۷۹ ثانیه اول شدند و مدال طلا را به دست آوردند. در این رقابت نمایندگان ازبکستان، قزاقستان، اندونزی، تایلند، قرقیزستان و هند در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.
در فینال VL۳ آقایان مسعود قیصری با زمان ۱:۰۵.۶۲۰ دقیقه ششم شد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان، قزاقستان و هند اول تا پنجم شدند و نمایندگان تایلند مقام هفتم و هشتم را به دست آوردند.

در رقابت فینال VL۲ آقایان اسلام جاهدی با زمان ۵۴.۵۶۹ ثانیه سریع‌تر از رقیبان خود از خط پایان گذشت و مدال طلا را از آن خود کرد. در این رقابت نمایندگان هند و ازبکستان در جایگاه دوم تا چهارم قرار گرفتند.

بر این اساس مسابقات آب‌های آرام و پاراکانو قهرمانی آسیا در تایلند به پایان رسید و سهم تیم ملی ایران از این مسابقات ۲۵ مدال رنگارنگ بود.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=18933

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.