• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

پایان دور اول لیگ پینگ‌پنگ زنان/ مدافع قهرمانی صدرنشین شد

  • 10 دی 1400 - 23:45
پایان دور اول لیگ پینگ‌پنگ زنان/ مدافع قهرمانی صدرنشین شد

به گزارش ایسنا، مرحله اول بیست و پنجمین دوره لیگ برتر تنیس روی میز زنان پس از سه روز رقابت فشرده با صدرنشینی شهرداری شهر بابک به پایان رسید.

در این مسابقات که با حضور ۶ تیم پیگیری می‌شود، تیم شهرداری شهر بابک در مقابل تیم‌های«سردار سلیمانی شیراز» و «سانا صنعت زیما البرز» به برتری ۵ بر صفر رسید و در مصاف با «گلستان تجارت جنوب» نیز با کسب نتیجه مشابه، موفق شد با امتیاز ۷/۵ در صدر جدول قرار گیرد.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی نیز توانست با عبور ۵ بر صفر از «سانا صنعت زیما البرز» در روز نخست، ۴ بر ۱ از «پادما یدک اصفهان» در دور دوم و ۴ بر ۱ از تیم «سردار سلیمانی شیراز» با مجموع ۶/۵ امتیاز در رده دوم قرار گیرد.

«پادما یدک اصفهان» در مقابل «گلستان تجارت جنوب» نیز با نتیجه ۵ بر صفر به برتری دست یافت و با مجموع ۵/۵ امتیاز در رده سوم ایستاد.

تیم «سردار سلیمانی شیراز» با ۲/۵ امتیاز، «گلستان تجارت جنوب» با نیم امتیاز و «سانا صنعت زیما البرز» بدون امتیاز در رده سوم تا ششم جدول رده بندی قرار دارند.

در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز زنان، ۵۷ ورزشکار، سرمربی و سرپرست به مدت ۳ روز در کمپ بین المللی شهید عضدی تهران با یکدیگر به رقابت پرداختند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=13799

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.