• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳

پازل‌های مورایس در سپاهان کامل می‌شود

  • 08 آذر 1402 - 18:02
پازل‌های مورایس در سپاهان کامل می‌شود

به گزارش ایسنا، سپاهان در پنجمین دیدارش از گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا با برتری یک بر صفر مقابل نیروی هوایی ۱۰ امتیازی شد و با اختلاف ۲ امتیاز نسبت به الاتحاد در رده دوم گروه خود قرار گرفت. صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به بازی آخر کشیده شده است و باتوجه به شرایط تیم‌های دوم گروه‌های این رقابت‌ها، سپاهان باید مقابل تیم عربستانی امتیاز کسب کند تا به مرحله بعد صعود کند.  
زوج ایده‌آل خط دفاع سپاهان؛ محمدی – دانشگر
ابراهیم لوونیان در گفت‌وگو با ایسنا درباره پیروزی سپاهان مقابل الاتحاد اظهار کرد: بازی خوب و به نفع سپاهان پیش می‌رفت که اخراج حسین نژاد کار را برای این تیم سخت کرد. سپاهان ساختار دارد و در شرایط سخت هم بازیکنان در کنار هم کار می‌کنند. همین مساله باعث شد با ۹ نفر از سد نیروی هوایی بگذرند.‌ هادی محمدی و محمد دانشگر هم هر چه کنار هم بازی کنند، بیشتر هماهنگ می‌شوند و دیدید چقدر هم خوب کار کردند.
او ادامه داد: قبلا همیشه در خط میانی تغییرات زیاد وجود داشت اما حالا ‌هادی محمدی در حال رسیدن به شرایط خوب خودش است و همین مساله به خط دفاع تیم کمک می‌کند. سپاهان اگر بخواهد در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد باید الاتحاد را شکست دهد. سپاهان در این دیدار به اهدافش خودش رسید. درست است در نیمه دوم بازی خوبی را ندیدیم اما با آن شرایط خاص این شکل بازی کاملا طبیعی بود.  

بازیکنان سپاهان از جانشان برای هم مایه می‌گذارند
این پیشکسوت فوتبال اضافه کرد: نقطه قوت سپاهان کار تیمی‌آن‌هاست. همه اعضا و بازیکنان در حال تلاش هستند که این تیم نتیجه بگیرد و از جانشان برای هم مایه می‌گذارند. دیدید که چگونه در کنار هم بازی می‌کردند و توانستند به نتیجه دلخواهشان برسند. سپاهان روز به روز بهتر می‌شود و شک نکنید با بازگشت نورافکن و شکاری شرایط تیم از چیزی که می‌بینید بهتر هم می‌شود.
او با اشاره به تقابل سپاهان مقابل الاتحاد عنوان کرد: هر چه تیم مقابل سپاهان پر مهره تر باشد، آن‌ها انگیزه بیشتری برای پیروزی دارند. سپاهان ممکن است در مرحله حذفی با النصر بازی کند. من دیدار النصر و پرسپولیس را دیدم و به نظرم تیم عربستانی اختلاف کیفیت زیادی با سپاهان ندارد.  
تقاوت سبک بازی آل کثیر و مغانلو
لوونیان درباره ترافیک خط حمله سپاهان و نیمکت نشینی مغانلو و آل کثیر گفت: سپاهان در کورس قهرمانی است و مورایس مجبور است تقسیم بندی کند و در بازی‌های مختلف از بازیکنان مدنظرش استفاده کند. قطعا او دوست دارد بهترین ترکیب را روانه مسابقات کند. شکل بازی شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر نیز با هم تفاوت دارد. آل کثیر بازیکنی سرعتی است و همیشه بوی گل می‌دهد اما مغانلو در نگه داشتن توپ بهتر است. از نظر فنی هر دو بازیکن شرایط خوبی دارند اما مورایس انتخاب می‌کند از کدام بازیکن استفاده کند. بهتر است بازیکنی از تیم جدا نشود و با همین ترکیب ادامه دهند تا بتوانند در رقابت‌های مختلف نتایج لازم را کسب کنند.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=50743

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.