• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

وقوع ۳ سانحه جاده‌ای در استان سمنان/ ۱۰ نفر مصدوم شدند

  • 28 بهمن 1402 - 6:00
وقوع ۳ سانحه جاده‌ای در استان سمنان/ ۱۰ نفر مصدوم شدند

حسین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه امروز جمعه سه سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان به وقوع پیوست، ابراز داشت: دو حادثه از نوع واژگونی خودرو و یک مورد سقوط از پل بود که در مجموع ۱۰ مجروح به همراه داشته است.

وی ضمن بیان اینکه واژگونی دو خودرو پراید کیلومتر ۱۱ محور ایوانکی به شریف آباد حوالی سه بعد از ظهر گزارش شد، افزود: این حادثه منجر به مصدومیت چهار نفر شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه واژگونی ال ۹۰ در کیلومتر سی محور معلمان_ دامغان دیگر حادثه رانندگی را رقم زد، ابراز داشت: طی این حادثه نیز چهار نفر مصدوم و برای آنها عملیات رها سازی به انجام رسید.

درخشان ضمن بیان اینکه انحراف از جاده و سقوط از پل نیسان کیلومتر ۶۳ محور سرخه_ آرادان دیگر حادثه رانندگی بوده است، تصریح کرد: دو مصدوم حادثه توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی ضمن بیان اینکه در پی وقوع بارش باران و سیلاب تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به حالت آماده‌باش قرار دارند تا خدمات لازم را به در راه ماندگان ارائه دهند، افزود: ۱۴ پایگاه ثابت امداد و نجات برای پاسخگویی به حوادث احتمالی در آمادگی کامل هستند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=53531

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.