• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

وقوع ۱۷ حادثه رانندگی در استان سمنان/ حوادث کشته نداشت

  • 08 مهر 1402 - 12:00
وقوع ۱۷ حادثه رانندگی در استان سمنان/ حوادث کشته نداشت

علیرضا باغبان در گفت و گو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی یک هفته گذشته جمعیت هلال احمر استان سمنان به ۱۷ مورد حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان امداد رسانی لازم را انجام داده است، ابراز داشت: در این بین بیشترین فراوانی حوادث با ۱۰ مورد واژگونی خودرو، سه مورد انحراف از جاده خودرو و چهار مورد تصادف دو خودرو با یکدیگر مربوط می‌شود.
وی بابیان اینکه بیشترین حوادث رانندگی با هشت مورد به حوزه شهرستان میامی اختصاص یافت، افزود: واژگونی پژو پارس کیلومتر ۳۳ همین محور شاهرود _میامی با ۹ مصدوم بیشترین تعداد مجروحان رانندگی را طی یک هفته گذشته رقم زده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه تصادفات دو خودرو با یکدیگر همگی در حوزه شهرستان شاهرود بودند، ابراز داشت: این تصادفات دو خودرو با یکدیگر باعث مجروح شدن ۱۱ نفر در محورهای شاهرود_آزادشهر، کیلومتر پنج و هفت میامی_شاهرود و شاهرود_توسکستان شده است.
باغبان در ادامه تصریح کرد: اگر چه تصادفات به صورت کلی کشته نداشته است اما ۶۵ نفر مصدوم شدند که برخی به صورت سرپایی درمان یا توسط اورژانس و هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافتند.
وی افزود: با توجه به اینکه عمده ترین حوادث استان مربوط به واژگونی خودرو ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان است لذا برای حفظ جان خود و سرنشینان و پیشگیری از حوادث تلخ و غیر قابل جبران از هموطنان تقاضا داریم به محض احساس عدم هوشیاری حتماً توقف و از ادامه مسیر صرف نظر کنند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=48336

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.