• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور شاهرود_دامغان/ یک نفر جان باخت

  • 15 مرداد 1402 - 13:54
وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور شاهرود_دامغان/ یک نفر جان باخت

علیرضا باغبان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه حوالی بامداد امروز یکشنبه وقوع یک تصادف زنجیره‌ای بین سه خودرو سنگین اتوبوس، تریلی و ایسوزو به هلال احمر گزارش شد، ابراز داشت: این حادثه در کیلومتر ۴۵ محور شاهرود به دامغان به وقوع پیوست و در پی آن اکیپی از یگان امداد و نجات نعیم آباد به نقطه مورد نظر اعزام شدند.
وی ضمن بیان اینکه متأسفانه بر اثر شدت حادثه یک نفر جان خود را از دست داد، افزود: عملیات رهاسازی بر روی این فرد انجام و متوفی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه این حادثه یک مصدوم نیز بر جای گذاشت، بیان کرد: مصدوم نیز بعد از انجام اقدامات اولیه برای ادامه سیر درمان توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافت.
باغبان ضمن بیان اینکه در مجموع طی این تصادف زنجیره‌ای ۴۵ نفر حادثه دیدند، تصریح کرد: حال مابقی افراد مساعد گزارش شده و مشکل خاصی این افراد در شرایط فعلی ندارند.
وی افزود: علت بروز این سانحه می‌بایست از سوی پلیس راه اعلام شود اما در اکثر تصادفات رانندگی محورهای مواصلاتی استان سمنان ردپای خستگی، خواب آلودگی و عدم هوشیاری کافی به چشم می‌خورد که رعایت این اصل از بروز این سوانح تلخ پیشگیری می‌کند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=45965

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.