• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

وزیر دفاع لبنان از سوء‌قصد جان به در برد

  • 19 مرداد 1402 - 19:05
وزیر دفاع لبنان از سوء‌قصد جان به در برد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های محلی اعلام کردند که «موریس سلیم» وزیر دفاع دولت پیشبرد امور لبنان در منطقه «جسر الباشا» در بیروت مورد سوءقصد قرار گرفت.
بر اساس گزارش این رسانه‌ها، خودروی وزیر دفاع لبنان مورد اصابت چند گلوله قرار گرفت؛ سپس او در اظهاراتی اعلام کرد که حالش خوب است و به مکان امنی منتقل شده است.
دفتر اطلاع رسانی وزیر دفاع لبنان هم اعلام کرد که حال موریس سلیم خوب است، اما شیشه عقب خودرویش مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.
این دفتر در بیانیه‌ای تأکید کرد: ما هنوز مطمئن نیستیم که آیا به جان وزیر دفاع لبنان سو قصد شده و یا او هدف گلوله سرگردان قرار گرفته است.
اما یک منبع نظامی به المیادین گفت که تحقیقات اولیه نشان می‌دهد تیراندازی به خودرو وزیر دفاع لبنان با هدف ترور او انجام نشده است و اقدامی تروریستی محسوب نمی‌شود.
یک مقام امنیتی لبنانی هم در گفتگو با رسانه‌ها تأکید کرد که خودرو وزیر دفاع لبنان هدف تیر سرگردان قرار گرفته و او هنگام تیراندازی در خودرو حضور نداشته است.
پایگاه خبری النشره نیز اعلام کرد تصویری که از اصابت گلوله به خودرو وزیر دفاع لبنان در فضای مجازی منتشر شده است، مربوط به این حادثه نیست.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=46169

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.