• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

ورمزیار: ماجدی از اول هم دنبال مدیریت بود/ اسکوچیچ بهترین گزینه است

  • 30 بهمن 1400 - 11:41
ورمزیار: ماجدی از اول هم دنبال مدیریت بود/ اسکوچیچ بهترین گزینه است

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عزل شهاب‌الدین عزیزی خادم از ریاست این فدراسیون تا زمان برگزاری مجمع عمومی گفت: یادمان باشد که این حق طبیعی مجمع و هیات رئیسه بود. ما فقط امیدواریم هر اتفاقی که می افتد به نفع فوتبال باشد.

او درباره سرپرستی میرشاد ماجدی به جای عزیزی‌خادم و شناختش از هم‌بازی سابق خود گفت: او پسر خوب، توانمند و باسوادی است. به هر حال فکر می کنم که ماجدی توانمندی لازم را داشته باشد. او از اول هم به سمت مسائل مدیریتی گرایش داشت. امیدوارم با تصمیم گیری‌ها و با درایت خود کمکی بزرگی به فوتبال ما در این دوره حساس بکند.

کاپیتان سال‌های دور استقلال درباره اینکه تغییرات اخیر با توجه به شرایط تیم‌های ملی از جمله تیم ملی بزرگسالان که در آستانه برگزاری قرعه کشی جام جهانی  و آماده‌سازی برای این مسابقات است، چطور می‌بیند؟ گفت: به هر حال من تصمیم‌گیر نبودم. اعضای هیات رئیسه با اختیارات قانونی خود به این نتیجه رسیدند که این تصمیمات بهتر از شرایط سابق بوده است. امیدوارم که اتفاقات به نفع فوتبال شود. برهه حساسی است. ما در آستانه ورود به جام جهانی هستیم و امیدواریم با اتکا به بازیکنان خوب و توانمندی که داریم، در جام جهانی موفق شویم و به دور بعد صعود کنیم.

ورمزیار درباره تصمیم هیات رئیسه درباره ابقا یا جدایی اسکوچیچ از تیم ملی در ماه‌های آینده گفت: به نظرم بهترین آدمی که می‌تواند به تیم ملی کمک کند اسکوچیچ است. او به فوتبال ما واقف و آشناست و تمام بازیکنان و تیم های ما را می شناسد و کسی که می تواند کمک کند، به نظرم اسکوچیچ است. او اخلاق ما و لژیونرهایمان را به خوبی می‌شناسد و به نظرم گزینه مطلوب است.

وی درباره وضعیت آشفته تیم ملی امید و نبود مهدویی‌کیا در کنار این تیم با وجو قرعه کشی مسابقات نهایی آسیا گفت: به نظرم مهدی مهدوی کیا از جمله مربیان خوبی است که همزمان با فعالیت خود، دوره‌های آموزشی را هم طی می‌کند. این وضعیت برای یک مربی، بسیار خوب است. به نظرم حضور مهدوی‌کیا به فوتبال ما کمک خواهد کرد. ما می‌توانیم از دانش و تجربیات او به خوبی استفاده کنیم.

این کارشناس فوتبال درباره وضعیت استقلال در هفته‌های اخیر و انتقاد از بازی‌های نه چندان زیبای این تیم در شرایطی که رقبای خود را شکست می‌دهد گفت: به نظرم استقلال سه امتیاز شیرین را مقابل تراکتور به دست آورد. من فکر می کنم برای استقلال واجب بود که این مسابقه را ببرد. مهم این است که استقلال به بردن عادت کرده است و الان یک فوتبال ایرانی – ایتالیایی انجام می دهد. به نظرم اگر استقلال بتواند از ژستد به نوع دیگری استفاده کند، خیلی بهتر خواهد شد. استقلال به بازیکنانی که در پازل قرار بگیرند و بوی گل بدهند نیاز دارد. الان یک مقدار مهاجم‌های استقلال در خدمت هافبک‌هایش هستند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=16806

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.