• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

ورزش ایران باید فناورانه باشد

  • 20 بهمن 1401 - 12:54
ورزش ایران باید فناورانه باشد

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمید سجادی، صبح پنجشنبه در مراسم افتتاح ساختمان شهید احمدی روشن در پارک علم و فناوری یزد، با تاکید بر اینکه برنامه ریزی شده است که هر ۴۵ روز یک بار نشست رؤسای فدراسیون‌ها را در استان‌های مختلف داشته باشیم اظهار کرد: این نشست در ایام الله دهه فجر نوبت یزد بود و خوشبختانه یزد از شور و نشاط جوانان به خوبی بهره برده است.
وی با اشاره به اینکه بسیار خوشحالم که در استان اصیل و زیبای یزد حضور دارم، افزود: امروز در یزد به همراه همکاران خود با آمادگی کامل حضور پیدا کرده ایم و امیدواریم این حضور باعث خیر و برکت برای استان و کشور باشد.
سجادی با اشاره اینکه مدیرکل ورزش و جوانان یزد هم اکنون در دو عرصه در حال فعالیت هستند که امیدواریم به زودی تکلیف فدراسیون مشخص و در یک جبهه مشغول شوند، عنوان کرد: امروز ۵۵ رئیس فدراسیون و همچنین معاونین وزارت ورزش در استان یزد حاضر خواهند شد که انشاالله باعث خیر و برکت ورزش کشور باشد.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان باید سرلوحه برنامه تمام ادارات قرار گیرد ابراز کرد: در حاشیه افتتاح این ساختمان یک نمایشگاه از دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان یزدی قرار داشت که بسیاری از این دستاوردها را می‌توان در فدراسیون‌های ورزشی مختلف استفاده کرد و وظیفه داریم از این شرکت‌ها حمایت کافی و لازم را داشته باشیم.
سجادی با اشاره به اینکه امیدواریم شرکت‌های دانش بنیان در زمینه ورزش حضور فعال‌تری داشته باشند ابراز کرد: ورزش ایران باید مثل تمام کشورهای دنیا فناورانه و علمی برنامه‌ها را پیش ببرد و در این زمینه به طور حتم از شرکت‌های دانش بنیان حمایت خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه شعار استقلال و خودکفایی ورزش بانوان را به عنوان شعار خود در زمینه بانوان انتخاب کرده ایم، تصریح کرد: این خودکفایی و استقلال در بقیه قسمت‌های ورزش کشور نیز مدنظر است و امیدواریم به مرحله‌ای برسیم که بتوانیم از دستاوردهای علمی جوانان استفاده کنیم.
سجادی عنوان کرد: باید مدیران قدر زحمات جوانانی را که گذشته انقلاب را ندیده اند ولی با عشق پای این انقلاب ایستاده اند بدانند و برای آنها ارزش قائل شویم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=38665

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.