• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

واکنش نایب رئیس فدراسیون به تعطیلی تمرین والیبال زنان: قبلا مجوز گرفته بودیم

  • 20 مرداد 1402 - 13:55
واکنش نایب رئیس فدراسیون به تعطیلی تمرین والیبال زنان: قبلا مجوز گرفته بودیم

به گزارش ایسنا، مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا از ۸ تا ۱۵ شهریور به میزبانی تایلند برگزار می‌شود و تیم ملی زنان ایران هم در اردوی آماده‌سازی این مسابقات حضور دارد اما روز گذشته تمرین زنان به دلیل حضور آنالیزور و مشاور فنی مرد در ترکیب کادر فنی تعطیل شد چرا که به محمد مخدومی (آنالیزور) و امیر حسینی (مشاورفنی) اجازه حضور در تمرین تیم ملی داده نشد.
فریبا محمدیان، نایب رئیس زنان فدراسیون والیبال در این مورد به ایسنا گفت: در حال برگزاری اردوی هشتم و متصل به اعزام تیم هستیم. کادر فنی ما در هفت اردوی گذشته ترکیبی از مردان و زنان بود که با نامه نگاری و هماهنگی با وزارت ورزش و مراجع ذی صلاح این کار را انجام دادیم. در جلسات مختلفی با حضور مقامات تصمیم‌گیر حاضر شدیم و در نهایت این تایید را گرفتیم.
او در ادامه بیان کرد: علی‌رغم جلساتی که  با معاونت زنان وزارت ورزش، حوزه قهرمانی و حوزه فرهنگی داشتیم و استدلال‌هایی که آوریم اما روز گذشته اعلام کردند نمی‌توانیم از این  متخصصان استفاده کنیم. بنابراین تمرین روز گذشته بهم ریخت و خانم رشیدی سرمربی تیم گفت اجازه بدهیم تمرین نداشته باشیم چون می‌خواهیم بچه‌ها را به پیک آمادگی برسانیم نه اینکه فقط توپ بازی کنیم. از من هم گلایه کردند. مسئولان نباید در اردوی متصل به اعزام ما را تنها بگذارند. امیدوارم این ماجرا را به سمت و سویی ببرند که دختران علاقمند والیبال ما بر اساس برنامه از پیش طراحی شده به قله آمادگی برسند.
محمدیان با بیان اینکه حدود ۱۰، ۱۵ رشته ورزشی در اعزام‌های خود حتی اعزام مربوط به بازی‌های آسیایی ناچارند در کار خود از متخصصان مرد استفاده کنند، تصریح کرد: ستاد عالی بازی‌ها تشخیص داد والیبال زنان در بازی‌های آسیایی نباشد و هر چند گله‌مندیم اما توقع داشتیم در بخش قهرمانی آسیا کمک به حل موانع این چنینی کنند. این شوک‌ها آن هم در اردوهای متصل به اعزام می‌تواند ذهن ورزشکار را تا حد زیادی آشفته کند که به ضرر تیم ملی است.
او در مورد روند پیگیری موضوع بیان کرد: بعد از ظهر روز گذشته به ما اطلاع دادند و اگر صبح بود فرصت اداری بیشتری برای پیگیری داشتیم با این حال سعی کردیم با معاونان مرتبط ارتباط برقرار کنیم. آقای داورزنی توانسته با یکی از معاونان و مسئولان مرتبط صحبت کند و آنها هم قول مساعد دادند که موضوع را بررسی کنند و ببیند ابهام از کجا بوده تا حل شود.
نایب رئیس زنان فدراسیون با اشاره به توقف تمرینات تیم ملی در پی این اتفاق، بیان کرد: این توقف در برهه‌ای از زمان اتفاق افتاده که رقبای ما تمرینات خود را جدی‌تر دنبال می‌کنند. برنامه بدنسازی ما امروز صبح مثل سایر جلسات و طبق روال بدون حضور متخصصان تاکتیکی و آنالیزور برگزار شد اما بعد از ظهر برنامه توپی داریم که توپ بازی نیست و نیاز به حضور این متخصصان است. روز گذشته به ما شوک وارد شد و برنامه جایگزین نداشتیم به همین دلیل تعطیل کردیم. امروز با سرمربی تیم نشست داشتم و به دنبال برنامه جایگزین هستیم. امیدوارم موضوع زودتر حل شود تا تیم کمتر ضرر کند.
انتهای پیام  

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=46191

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.