• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

واکنش سرپرست تیم ملی والیبال به کنار گذاشتنش

  • 01 مرداد 1402 - 13:53
واکنش سرپرست تیم ملی والیبال به کنار گذاشتنش

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه کمیته فنی به منظور بررسی عملکرد تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها و تیم جوانان در مسابقات قهرمانی جهان روز شنبه برگزار شد. در این جلسه اعضای کمیته فنی انتقادات و نظرات خود را در مورد عملکرد کادر فنی بیان کردند.
پیش از این جلسه محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال از ابقای بهروز عطایی سرمربی تیم و بحث تقویت کادر فنی تیم ملی صحبت کرده بود به طوری که حتی در لیست تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، تغییری در کادر فنی تیم ملی به وجود نیامد. اما امروز مرادی نایب رئیس فدراسیون در گفت‌وگویی با سایت فدراسیون از تغییر در کادر فنی خبر داد. این صحبت‌ها شائبه تغییر سرپرست تیم، افشاردوست مربی تیم ملی و پاول دستیار لهستانی عطایی را به وجود آورد.
اکبر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در واکنش به تغییرش در کادر فنی تیم ملی گفت: به من چیزی اعلام نکردند و همچنان به عنوان سرپرست تیم، کارها را پیگیری می‌کنیم. حتی نام افشاردوست هم در لیست تیم ملی به عنوان مربی برای مسابقات قهرمانی آسیا قید شده اما در مورد نفرات دیگر اطلاعی ندارم.
البته به نظر می‌رسد بحث تغییر سرپرست تیم ملی در شرایطی مطرح شده که پیش از رقابت‌های لیگ ملت‌ها، اکبر محمدی به دلیل مشغله کاری از سمت خود استعفا داده بود اما با مخالفت داورزنی روبه‌رو شد و حالا مشخص نیست بعد از جلسه کمیته فنی او باز هم به کارش ادامه خواهد داد یا خیر.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=45267

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.