• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

واکنش سرمربی یونانی تیم ملی به تاریخ‌سازی دختران بسکتبال ایران 

  • 27 مرداد 1402 - 19:05
واکنش سرمربی یونانی تیم ملی به تاریخ‌سازی دختران بسکتبال ایران 

به گزارش ایسنا، تیم ملی بسکتبال زنان ایران در مرحله نیمه‌نهایی رقابت کاپ دسته دوم آسیا مقابل اردن به پیروزی رسید و فینالیست شد.  
النی کاپوچیانی، سرمربی تیم ملی در مورد این پیروزی بیان کرد: بازی بسیار خوبی بود. به بازیکنان گفته بودم این بازی با دیدارهای دوستانه قبلی که با اردن انجام داده‌ایم متفاوت است چون تیم اردن تغییر کرده و بازی‌های بهتری در این تورنمنت انجام داده است. هم‌چنین گفته بودیم اگر سوار بازی باشید و از نظر امتیازی جلو بیفتید، تیم مقابل از نظر روانی به‌هم می‌ریزند و همین اتفاق هم افتاد. ما از نظر دفاعی بهترین تیم تورنمنت هستیم. این یک دفاع ایرانی است که نشان می‌دهند بازیکنان ما بسیار جنگنده هستند.  
او در ادامه بیان کرد: برای این تاریخ‌سازی خیلی خوشحال هستم. خیلی‌ها از من تشکر می‌کنند اما باید ابتدا از بازیکنان و کادر تشکر کنند که با تمام وجود کار کردند. از تمام کسانی که در این مسیر با ما بودند ممنون هستیم. چند ساعتی جشن می‌گیریم و خوشحال هستیم و بعد سعی می‌کنیم احساسات بازیکنان را کنترل کنیم تا برای بازی بعدی آماده شویم.  
وی در مورد دیدار فینال این مسابقات که برنده دیدار تایلند با اندونزی است، گفت: احتمال برد اندونزی بیش‌تر است چون بازیکن آمریکایی دارد اما تیم تایلند هم تیم یک‌دستی است. باید ببینیم کدام تیم به فینال می‌رسد. برای‌مان مهم نیست چون بچه‌های ما جنگنده ظاهر می‌شوند.
کاپیتان تیم ملی بسکتبال: قول می‌دهیم در فینال هم خوب بازی کنیم
تینا عیسائیان، کاپیتان تیم ملی بسکتبال هم گفت: به مردم قول داده بودیم که به فینال صعود کنیم. از حمایت‌های‌شان خیلی ممنون هستیم. با شرایطی که ما داریم خیلی سخت بود اما موفق شدیم به فینال صعود کنیم. به عنوان کاپیتان تیم خیلی خوشحال هستم. همه تیم دست به دست هم دادیم که به فینال برویم. امیدوارم قهرمان شویم. قول می‌دهیم که فینال هم بازی خوبی شود.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=46581

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.