• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

هیچ واژه‌ای نمی‌تواند عمق رنج بشری در غزه را توصیف کند

  • 08 دی 1402 - 0:00
هیچ واژه‌ای نمی‌تواند عمق رنج بشری در غزه را توصیف کند

به گزارش خبرگزاری مهر، جاپاگان، دبیرکل فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر با اشاره به وسعت ویرانی‌های رخ داده در غزه، گفت: هیچ واژه‌ای نمی‌تواند عمق رنج بشری در غزه را توصیف کند. گرچه کشورهای غربی چشم خود را به روی جنایات رژیم صهیونیستی بسته‌اند، اما سازمان‌های بین‌المللی و نهادهای مردمی به طور پیوسته در حال انتقاد از اسراییل به دلیل نسل‌کشی فلسطینیان در نوار غزه هستند.
وی در این رابطه در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) بیان کرد: در این جنگ غیرنظامیان و نیروهای امدادی بیشترین بها را پرداخت کردند و برخی از آن‌ها در این راه، جان خود را از دست دادند.
جاپاگان افزود: قوانین بین‌المللی همچنان برای حفاظت از جان غیرنظامیان در تاریک‌ترین زمان‌ها پابرجاست و غیرنظامیان عاجزانه نیازمند اجرای آن هستند.
دبیرکل فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر تصریح کرد: این سخنان در حالی مطرح می‌شود که انتقادهای سازمان ملل از رژیم صهیونیستی باعث شد این رژیم حاضر به تمدید اقامت دو تن از کارکنان این نهاد برای کمک رسانی‌ها به غزه نشود.
وی بیان کرد: قطعنامه شورای امنیت نیز که جمعه گذشته به تصویب رسید، علی‌رغم درخواست برای افزایش کمک‌رسانی‌ها به غزه، به دلیل عدم تمایل اسراییل به این کار، نتیجه‌ای در بر نداشته است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=51943

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.