• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

هیات کشتی تهران در فراز و نشیب انتخاب سکاندار

  • 29 مهر 1401 - 13:01
هیات کشتی تهران در فراز و نشیب انتخاب سکاندار

به گزارش خبرنگار مهر، اواخر خرداد ماه بود که عبدالله عزیزی رئیس پیشین هیأت کشتی استان تهران با پیشنهاد اداره کل ورزش و جوانان استان و موافقت فدراسیون کشتی، از ریاست برکنار شد و محمدابراهیم امامی جای او را به عنوان سرپرست گرفت.
اتفاقی که آتش یک اختلاف قدیمی بین رئیس عزل شده هیأت کشتی تهران و فدراسیون را دوباره شعله ور کرد؛ به طوری که این دعوای حقوقی و کشمکش قانونی همچنان بین طرفین ادامه دارد. گویا رئیس برکنار شده معتقد است عزل او بدون تشکیل مجمع، غیرقانونی بوده و اداره کل ورزش تهران و فدراسیون کشتی نمی‌توانستند در این رابطه بدون نظر اعضای مجمع تصمیم‌گیری کنند. از سوی دیگر اداره کل ورزش استان و فدراسیون هم مدعی هستند که این حکم با استناد به قسمت ج، بند ۲، ماده ۱۴ آئین‌نامه نحوه فعالیت هیأت‌های ورزشی استانی و شهرستانی صادر شده است.
حال با توجه به اینکه دوره سرپرستی محمد ابراهیم امامی در هیأت کشتی تهران فردا (شنبه) بعد از ۴ ماه به پایان می‌رسد، هنوز اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات و حتی آغاز ثبت‌نام کاندیداهای ریاست انجام نشده است.
با این شرایط باید منتظر تمدید حکم سرپرستی امامی در هیأت تهران باشیم. حکمی که دوباره قرار است سخنگوی فدراسیون کشتی را به عنوان متولی کشتی پایتخت معرفی کند. امامی هم یکی از اهالی باتجربه و باسابقه عرصه کشتی است و به عنوان داور درجه یک بین المللی، چندین دوره هم سابقه ریاست سازمان لیگ و ریاست کمیته داوران کشتی را بر عهده داشته است. ضمن اینکه او سابقه مدیریت ورزش قهرمانی باشگاه سایپا را هم در کارنامه مدیریتی خود دارد.
البته اهالی کشتی معتقدند با توجه به حواشی بوجود آمده و شکایت رئیس پیشین هیأت کشتی تهران به مراجع قضایی، چالش بزرگی در روند برگزاری انتخابات هیأت ایجاد شده است که باعث خواهد شد سکاندار اصلی کشتی پایتخت فعلاً مشخص و معرفی نشود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=31389

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.