• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

همه چیز درباره وام های بانکی

  • 18 بهمن 1400 - 15:28
همه چیز درباره وام های بانکی

همگی می‌دانیم که یکی از نهادهای مهم اقتصادی بانک‌ها هستند. به طور کلی بانک نقش مهمی در چرخه اقتصادی کشور و گردش پول و ثروت در جامعه دارد. بانک‌ها وظیفه سازماندهی و هدایت دریافت‌ها و پرداخت‌ها را در سطح جامعه بر عهده دارند و تسهیلاتی را در جهت رونق و شکوفایی اقتصادی به افراد، شرکت‌ها و صاحبان کسب و کارها اعطا می‌کنند.

یکی از تسهیلات بانکی که بانک‌ها در جهت رونق و گسترش و یا حتی شروع کسب و کارها به مشتریان خود ارائه می‌کنند، وام بانکی است. وام‌های بانکی انواع و شرایط متفاوتی داشته و در مواردی دریافت آن‌ها نیازمند طی رویه خاصی است. در چنین شرایطی وکیل وام بانکی، کسی است که می‌تواند با راهنمایی‌هایش تسهیلاتی که نیاز دارید، به راحتی در اختیار شما قرار دهد. در صورتی که درگیر دریافت وام و تسهیلات بانکی در مشهد هستید، اما هنوز موفق به یافتن یک وکیل بانکی در مشهد نشده‌اید و ویژگی‌های یک وکیل وام بانکی خوب را نمی‌دانید، بهتر است با ما همراه شوید:

از اقدام تا دریافت وام بانکی!

در دنیای امروز با توجه به مشکلات اقتصادی فراوان و نرخ تورم تا بسیاری مسائل دیگر، دریافت وام یکی از راه‌حل‌هایی است که می‌تواند مسائل و مشکلات اقتصادی ما را حل کند. گاهی برای شروع یک کار جدید، گاهی برای گسترش کسب و کار یا خرید تجهیزات برای کارگاه خودمان، گاهی برای خرید مسکن و یا حتی ازدواج به وام بانکی نیاز پیدا می‌کنیم. در مواردی، دریافت وام و تسهیلات از بانک به سهولت انجام می‌گیرد اما در مواردی نیز با افزایش مقدار وام و تسهیلات بانکی، شرایط ویژه‌ای به شرایط دریافت وام اضافه می‌شود که فرآیند اقدام تا دریافت وام را سخت می‌کند.

یک وکیل وام بانکی با آگاهی و دانشی که نسبت به قوانین و مقررات حقوقی، آیین‌نامه‌های بانکی و شرایط دریافت تسهیلات بانکی دارد، می‌تواند بهترین راهنما برای شما باشد. وکیل وام بانکی در راستای حل مسائل حقوقی و بانکی شما اقداماتی را انجام می‌دهد که در ادامه به اختصار به هر یک می‌پردازیم:

اقدام به دریافت وام

گاهی پرمشغله هستید و از قوانین و مقررات دریافت وام‌های بانکی، شرایط پیچیده آن و رویه دریافت وام آگاهی کامل ندارید. همه این ناآگاهی‌ها دست به دست هم می‌دهند و در نهایت موجب ایجاد یک مشکل یا چالش در دریافت وام و تسهیلات بانکی می‌شوند. وکیل وام بانکی می‌تواند شما را راهنمایی کند تا تنها تسهیلاتی را که نیاز دارید و متناسب با شرایط شما است را انتخاب نمایید. تسهیلاتی که نیازهای کسب و کار شما و گره‌گشای مشکلات شماست را انتخاب نمایید، نه اینکه وامی را انتخاب کنید که پس از دریافت آن مشکلات و مسائل دیگری نیز به مسائل اولیه اضافه شود! گاه به دلیل به اطلاعی همه ما اقدام به عملی می‌کنیم که در نهایت موجب مشکلات اضافه‌تری می‌شود. وکیل وام بانکی اینجا است که شما را از چنین مسائلی برهاند.

رویه دریافت وام

همگی با رفت و آمدهای طاقت فرسا به بانک‌های مختلف برای دریافت وام آشنایی داریم! سوال‌هایی که شاید هیچ وقت پاسخ آن را نمی‌یابیم! و پیشنهاد‌هایی که هیچ گاه به درد ما نمی‌خورد! تمام این‌ها به دلیل مشورت با افراد ناآگاه و تنها صرف وقت و هزینه اضافی است. وکیل وام بانکی به ما کمک می‌کند تا با صرف وقت و هزینه کمی تنها راه صحیح را برای دریافت وام بانکی طی کنیم و از صحیح و خطاهای اضافی که صرفا وقت ما را می‌گیرد، جلوگیری می‌کند.

اجتناب از دعاوی بانکی

گاهی وام و تسهیلاتی را از بانک دریافت می‌کنیم و به دلیل درک غلط شرایط بازپرداخت آن، بعدها دچار مشکل می‌شویم. بانک نیز با توجه به قرارداد تنظیم شده، خواهان بازپرداخت با شرایط تایید و ذکر شده در قرارداد می‌شود. گاهی نیز دچار مسائل پیچیده‌ای در مورد نحوه بازپرداخت، محاسبه سود و … می‌شویم. تمامی این مسائل می‌تواند دست به دست هم دهد و کسب و کار ما را مختل کرده یا اینکه مشکلات جدیدی را برای ما به وجود آورد. مشورت با یک وکیل قبل از دریافت وام و تسهیلات بانکی، به ما آگاهی می‌دهد تا با دقت عمل کنیم.

دریافت وام بدون دردسر

گاهی بانک‌ها شرایطی را به مشتریان خود و انواع ضمانت‌نامه های اجرایی را برای دریافت وام در نظر می‌گیرند و مشتریان نیز به ناچار شرایط را پذیرفته و بعدا دچار مشکل می‌شوند. وکیل وام بانکی با شما کمک می‌کند بدون دردسر، بدون چالش و در زمان کوتاهی تسهیلات مورد نیاز خود را دریافت کنید. توجه کنید که مشکلاتی نظیر شرایط دریافت وام، اقساط و شرایط بازپرداخت، ضامن بانکی و … با همراهی یک وکیل بانکی خبره مطمئنا به سرعت و راحتی قابل حل شدن هستند.

ویژگی‌های یک وکیل وام بانکی خوب

  • وکیل بانکی باید به مسائل روز حقوقی و قوانین جدید مصوب بانک مرکزی آگاه باشد.
  • وکیل بانکی خوب، دانش و تجربه کافی در برخورد با بانک‌های مختلف را دارد.
  • وکیل بانکی شرایط و ضوابط دریافت تسهیلات بانکی را به خوبی دانسته و با توجه به شرایط دست به اقدام می‌زند.
  • تخصص و اشراف کاملی نسبت به آیین‌نامه های بانکی دارد.
  • مورد اعتماد و معتبر است و پرونده‌های موفق حقوقی و بانکی را در رزومه خود دارد.
  • به مقررات پولی و بانکی اشراف داشته و به تمامی بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های بانکی را خوب می‌شناسد.
  • تمرکز کافی و نفوذ لازم را برای حل مسائل مرتبط را دارد.
  • یک وکیل امور بانکی خوب، شرایط موکل خود را در نظر گرفته و متناسب با آن عمل می‌کند و …

نکته پایانی

در هر امری کمک گرفتن از یک فرد کاردان مشکل را حل می‌کند. در صورتی که درگیر دریافت تسهیلات و وام بانکی هستید اما وقت لازم را ندارید یا از صرف هزینه و دردسرهای دریافت وام بانکی خسته شده‌اید، بهتر است با یک وکیل وام بانکی مشورت کنید. وکیل سعیده فرهادی نژاد، وکیل باتجربه و خبره امور بانکی می‌تواند شما را در دریافت وام و تسهیلات بانکی به بهترین شکل راهنمایی کند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=16150

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.