• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

هدف ما حفظ آمادگی مدال آوران رقابت‌های جهانی بود

  • 18 دی 1400 - 11:44
هدف ما حفظ آمادگی مدال آوران رقابت‌های جهانی بود

به گزارش خبرگزاری مهر، بهنام احسان پور با اشاره به اینکه برنامه اصلی تیم ملی بعد از مسابقات قهرمانی کشور و با دعوت از نفرات برتر به اردو آغاز می‌شود اظهار کرد: اردوی اول ما در کشور عراق برگزار شد و در آن اردو بیشتر بر روی انجام تست آمادگی جسمانی و سنجیدن سطح آمادگی کشتی گیران و همچنین یک تجدید روحیه و ایجاد انگیزه در بین آنها بود.

دارنده مدال برنز جهان گفت: با توجه به در پیش بودن رقابت‌های قهرمانی کشور به عنوان مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی، اردوی دوم ما نیز با حضور ۶ مدال آور رقابت‌های جهانی در خانه کشتی شهید صدرزاده برگزار شد. ما در این اردو به دنبال برنامه ریزی برای آمادگی جسمانی، تمرینات بدنسازی و همچنین کارهای تکنیکی برای این نفرات بودیم تا نفرات مدال آور در یک آمادگی نسبی قرار بگیرند.

احسان پور در پایان خاطرنشان کرد: اصل برنامه‌های تیم ملی کشتی آزاد پس از برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور و مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی در گرگان و سپس با دعوت از نفرات برتر به اردو آغاز می‌شود. پس از آن نیز ادامه چرخه انتخابی طبق برنامه پیش می‌رود تا کشتی گیران ضمن آماده سازی، در چرخه نیز حضور یابند. بدین ترتیب در پایان می‌توانیم با یک تیم قدرتمند و آماده در رقابت‌های آسیایی و جهانی حضور یابیم.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=14208

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.