• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

نیروی زمینی سپاه از «سیستم‌های رباتیک‌ خط‌شکن» استفاده خواهد کرد

  • 29 شهریور 1400 - 14:39
نیروی زمینی سپاه از «سیستم‌های رباتیک‌ خط‌شکن» استفاده خواهد کرد

به گزارش مهر به نقل از سپاه نیوز، سردار عباس نیلفروشان، معاون عملیات سپاه در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه راهبردی خودکفایی و الحاق تجهیزات چک و خنثی‌سازی سپاه، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز شاهد بخشی از توسعه توان رزم سپاه هستیم. آنچه قبلاً رونمایی کردیم، در حوزه جنگ سخت بود و امروز آنچه رونمایی شد، در تکمیل حلقه قدرت دفاعی و حوزه جنگ نیمه‌سخت و امنیتی است.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی با مأیوس شدن از به کارگیری راهبرد جنگ سخت برابر ایران اسلامی، به حوزه جنگ های نیمه سخت روی آورده است و نیاز بود سپاه در این‌ حوزه نیز به خودکفایی برسد چرا که ابزارهای امنیتی برای واردات، قابل اعتماد نیست.

معاون عملیات سپاه ادامه داد: ساخت این دستگاه‌ها با توجه به رویکردهای دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه رژیم جعلی صهیونیستی در حوزه امنیتی و تروریسم، دستاوردی مهم است. البته این‌ها بخشی از دستاوردهایی است که در این نمایشگاه به نمایش درآمده است.

سردار نیلفروشان تصریح کرد: یکی از دستاوردهای سپاه در حوزه فناوری‌های نوین، سیستم‌های رباتیک خط‌شکن است که در کنار رزمندگان نیروی زمینی سپاه از آن‌ها استفاده خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=6227

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.