• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

نگاه یکسان به مدارس دولتی و غیردولتی داریم

  • 23 مرداد 1401 - 13:03
نگاه یکسان به مدارس دولتی و غیردولتی داریم

به گزارش خبرنگار مهر، کلام‌الله صفری ظهر یکشنبه در شورای هماهنگی مدارس و مراکز غیردولتی استان اردبیل اظهار کرد: مدارس غیردولتی در اجرای برنامه‌های آموزشی و تربیتی مشارکت جدی داشته و انتظار داریم در زمینه جریان‌سازی در حوزه‌های تربیتی مدارس غیردولتی در صف اول باشند.
وی با اشاره به اینکه نسبت به مدارس غیردولتی نگاه تسهیل‌گرانه‌ای داریم، تصریح کرد: برای ایجاد بسترهای لازم در مدارس غیردولتی نسبت به اجرای برخی قوانین در این‌گونه مدارس نگاه تسهیل‌گرانه‌ای خواهیم داشت.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش استان نسبت به مدارس دولتی و غیردولتی نگاه یکسان و مشترکی دارد، گفت: تمامی فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در مدارس بر مبنای سند تحول بنیادین و برای تربیت انسان‌های صالح، فکور، متدین، وظیفه‌شناس و… است و هیچ تفاوتی بین مدارس وجود ندارد.
صفری شاخص‌های ارزیابی مدارس استان اردبیل را یادآور شد و افزود: یکی از این شاخص‌ها که منجر به تقویت ظرفیت‌های آموزشی و تربیتی در مدارس می‌شود، انتخاب و انتصاب مدیران متعهد و متخصص است و بر این اساس مدارس غیردولتی باید در انتخاب مدیران خود نهایت دقت و توجه را داشته باشند.
وی با تاکید بر جلب حمایت مسئولان و آحاد جامعه نسبت به مدارس غیردولتی خاطرنشان کرد: مدارس غیردولتی با توجه به ویژگی‌ها و ظرفیت‌هایی که دارند، استعداد تبدیل شدن به مدارس حیات طیبه را دارند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه آموزش و پرورش استان در تأمین نیروی انسانی مجرب در کنار مدارس غیردولتی خواهد بود، اضافه کرد: باید زمینه حضور معلمان مدارس غیردولتی در کارگاه‌های توانمندسازی فراهم شود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=27645

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.