• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

نوا آمل با قعرنشینی به نیم فصل سوپرلیگ فوتسال بانوان کشور رسید

  • 16 آذر 1402 - 18:01
نوا آمل با قعرنشینی به نیم فصل سوپرلیگ فوتسال بانوان کشور رسید

تیم نوا آمل در هفته هفتم این مسابقات روز پنجشنبه ۱۶ آذرماه در سالن ورزشی شمال مرعش آمل میزبان تیم زنان سایپا و نتیجه این مسابقه را  ۳ بر صفر به میهمان خود باخت تا ششمین شکست این فصل نماینده مازندران در سوپرلیگ فوتسال بانوان کشور نیز ثبت شود.
شاگردان فاطمه جانعلی پور در تیم نوا آمل در حالی در این بازی خانگی تن به این شکست داده بودند، که بنا به گفته مسئولان این باشگاه بیشتر بازیکنان این تیم تا شب قبل از مسابقه به علت بیماری توان بازی را نداشتند.
با این وجود بازیکنان تیم نوا که برای کسب نخستین پیروزی این فصل خود در خانه انگیزه‌های زیادی داشتند، در نیمه نخست عملکرد قابل قبولی برابر تیم پرمهره سایپا داشتند.
سایپایی‌ها که برای جانماندن از کورس تیم‌های بالای جدول به ۳ امتیاز بازی برابر تیم نوا آمل چشم دوخته بودند، با وجود حملات دامنه‌دار و دفاع مستحکم تیم میزبان در نهایت یک بار در این نیمه موفق به بازکردن دروازه میزبان خود شدند تا دو تیم با همین نتیجه راهی رختکن شوند.
در شروع نیمه دوم که انتظار می‌رفت بازیکنان تیم نوا آمل عملکرد بهتری داشته باشند، به علت کمبود بازیکن و ضعف مشهود بدنی تعدادی از بازیکنان، مقابل فرصت‌های حمله و دامنه‌دار بازیکنان ملی پوش و با تجربه تیم سایپا دوام نیاوردند و با دریافت دو گل دیگر، در نهایت با نتیجه ۳ برصفر نتیجه این هفته را نیز به میهمان عنوان‌دار خود واگذار کردند.
نوا آمل که قهرمانی در فصل گذشته لیگ برتر فوتسال بانوان کشور را درکارنامه دارد، در چند مسابقه گذشته نیز بیشترین گل را دریافت کرده بود.
نوا آمل هم به لطف یک امتیاز بازی برابر زنان مس رفسنجان با ۶ شکست در رده هشتم جدول هشت تیمی این مسابقات باقی ماند.
نوا آمل در هفته هشتم این مسابقات روز پنچشنبه ۲ دی  در بازی خانگی میزبان تیم شاهین نطنز است.
مسابقات امسال سوپرلیگ فوتسال بانوان کشور با حضور هشت رفت و برگشت برگزار می‌شود.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=51095

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.