• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

نماینده کنگره: آمریکا نباید حتی یک دلار هم به اوکراین کمک بدهد

  • 06 شهریور 1401 - 13:09
نماینده کنگره: آمریکا نباید حتی یک دلار هم به اوکراین کمک بدهد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، دانیل «بیشاپ» نماینده جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا گفت که واشنگتن نباید حتی یک دلار به اوکراین کمک کند و تمرکز باید روی مشکلات داخلی آمریکا باشد.
این نماینده کنگره در مصاحبه با روزنامه The American Conservative افزود: ما نباید یک دلار به اوکراین بفرستیم چه برسد به سه میلیارد دلار. ما در حال حاضر بسیار بیشتر از آن چیزی که متحدان اروپایی مایل هستند، هزینه کرده ایم اما در عین حال نمی‌توانیم حتی بخش کوچکی از این پول را برای تضمین امنیت مرزهایمان پس انداز کنیم.
وی تأکید کرد: تداوم تزریق پول به کی یف نمونه درخشانی از این سیاست بایدن است که منافع آمریکا در اولویت آخر قرار دارد.
گفتنی است که چهارشنبه گذشته، رئیس جمهور آمریکا اختصاص بزرگترین بسته کمک نظامی به اوکراین به ارزش نزدیک به سه میلیارد دلار را اعلام کرد.
بسته جدید کمک‌های آمریکا، به مقامات کی یف این امکان را می‌دهد که سیستم‌های دفاع هوایی، سیستم‌های توپخانه، مهمات، سیستم‌های ضد هواپیماهای بدون سرنشین و رادارهای دفاعی را در دراز مدت خریداری کنند.
از آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین، آمریکا و کشورهای غربی، برای توقف پیشروی ارتش روسیه، علاوه بر اعمال تحریم‌های شدید علیه مسکو، تا کنون میلیاردها دلار کمک تسلیحاتی و مالی در اختیار دولت و ارتش اوکراین قرار داده اند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=28310

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.