• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

نتایج تنیس روی میز دانشجویان ایران در اولین تجربه

  • 13 مرداد 1402 - 18:59
نتایج تنیس روی میز دانشجویان ایران در اولین تجربه

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم تنیس روی میز زنان و مردان ایران به کار خود در سی و یکمین دوره بازیهای یونیورسیاد دانشجویان جهان پایان داد. این تیم با چهار ورزشکار زن و مرد و در بخش های انفرادی و تیمی حاضر بود.
هدیه آقا محمدی و رسا یاقسمت نخستین تجربه مسابقات بین المللی خود را بدست آوردند.
نگاهی به نتایج تیم تنیس روی میز:
مسابقات انفرادی:مریم فرعی با لبنان نتیجه ٠-٣ برنده ایرانهدیه آقا محمدی با هند؛ ننیجه ١-٣ برنده هندمتین لطف الله نسبی با سریلانکا، ١-٣ برنده، ایرانرسا یا قسمت با ژاپن ٠-٣ برنده ژاپنمتین حیدری با رومانی، ٢-٣ برنده رومانیرسا یاقسمت با نروژ ١-٣ برنده نروژمریم فرعی با کره جنوبی برنده کره ١-٣مریم فرعی با تایلند ٢-٣ برنده تایلندهدیه آقامحمدی با برزیل برنده ایران ٢-٣هدیه آقا محمدی با فیلیپین، برنده ایرانمتین لطف الله نسبی با برزیل، برنده ایران ٠-٣رسا یا قسمت با هلند، برنده ایران ١-٣
در پایان مسابقات انفرادی تنیس روی میز، هدیه آقا محمدی و متین لطف الله نسبی به مرحله حذفی( جدول اصلی) مسابقات راه یافتند.

نتایج مرحله حذفی:هدیه آقا محمدی در حذفی برابر نماینده چین تایپه ۴ بر یک باخت و از ادامه مسابقات بازماند. متین لطف الله نسبی در این مرحله برابر نماینده ترکیه ۴ بر یک باخت و از ادامه مسابقات بازماند.
دوبل مردان:این تیم در اولین مسابقه به یک برد شیرین و سخت با نتیجه ۳ بر یک مقابل تیم مجارستان و با این نتیجه راهی جدول یک سی ودوم شد. سپس برابر تیم آلمان متوقف شده و به مرحله یک شانزدهم نرسید.
دوبل زنان: تیم دختران در ابتدا قرعه استراحت داشت و به جدول یک سی و دوم رسید. در این مرحله به چین میزبان خورد ۳ بر صفر باخت و از دور مسابقات حذف شد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=45866

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.