• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

نباید به منصوریان اولتیماتوم داد/ در ایران استعفا وجود ندارد!

  • 21 آذر 1400 - 21:36
نباید به منصوریان اولتیماتوم داد/ در ایران استعفا وجود ندارد!

علی بختیاری‌زاده در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: تیم‌هایی که اکنون خوب امتیاز می‌گیرند، باتوجه به برنامه‌ریزی و بودجه مشخص شده‌ای که داشتند، قبل از شروع لیگ در واقع امتیازات خود را جمع کردند اما تا یک هفته قبل از آغاز لیگ، هواداران نفت نمی‌دانستند، این تیم به چه صورت می‌خواهد کار خود را شروع کند و مثل دو سه فصل گذشته کاملا بلاتکلیف بود. هیات‌مدیره نیز مجددا استعفا داد و بعد هم که آقای کی‌شمس با دست خالی سرپرست مدیرعاملی باشگاه شد، عنوان کرد که حتی پول آب معدنی هم ندارند. حرف‌هایی که باعث شد بازیکنان با کیفیت سمت تیم نفت نیایند.

وی بیان کرد: مشاهده جدول انگلیس اگر تیمی مثل آلومینیوم اکنون در حال جمع کردن امتیازات است، مربوط به زمانی است که انتخاب درست داشتند و با برنامه و بودجه مشخص شده کار را شروع کردند. فوتبال برنامه‌ریزی و ابزار نیاز دارد. گل‌گهر سومین فصل حضور در لیگ را تجربه می‌کند که حضورش در رده‌های بالایی جدول اتفاقی نیست و با برنامه‌ریزی این مهم رقم خورده است. این نوع کار کردن بر اساس یک فرمول ساده است.

بازیکن سابق تیم فوتبال نفت آبادان گفت: مسئولان باشگاه نفت، آقای منصوریان را به عنوان سرمربی انتخاب کردند و در حالی که باید امکانات لازم در اختیار او قرار داده می‌شد، این امکانات مطلوب نبود. ضمن این که در شروع فصل هم خود آقای منصوریان بالای سر تیم نبود اما با اضافه شدن او، نفت یک برد خیلی خوب مقابل تیم با کیفیت نساجی به دست آورد و همین برد من را امیدوار نگه داشت.

وی در ادامه نیز عنوان کرد: جدول لیگ برتر انگلیس در فوتبال ما دیگر استعفا وجود ندارد و من در ۱۰ سال اخیر به ندرت دیده‌ام که یک مربی که نتایج خوب نمی‌گیرد خودش استعفا دهد. در این فوتبال خیلی از مسائل از بین رفته و طبیعتا این نگاه هم در مربیان از بین رفته و پول همه چیز شده است. من به عنوان یک دوست و همکار به آقای منصوریان توصیه می‌کنم که اگر در دو سه بازی آینده نتواست نفت را از شرایط موجود خارج کند به فکر این موضوع باشد که تصمیم دیگری بگیرد تا چهره خوبی از او در آبادان به جا بماند. البته امیدوارم و آرزوی قلبی من این است که منصوریان با نفت نتیجه بگیرد اما مدیران هم باید به گونه‌ای قرارداد ببندند که در چنین روزهایی با این مشکلات مواجه نشوند.

بختیاری زاده گفت: در صورتی که منصوریان در بازی‌های آینده نتیجه نگرفت، خودش تصمیم دیگری بگیرد زیرا ماندن او به صلاح نیست و باشگاه هم اگر قصد داشت مربی دیگری را جایگزین کند، مربی باشد که بتواند نفت را از این شرایط خارج کند نه این‌که دوباره مشکلاتی ایجاد شود. البته در این مقطع نباید به منصوریان اولتیماتوم داده شود و باید شرایطی برای او فراهم شود که بتواند نتایج بهتری کسب کند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=12627

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.