• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳

نایب رئیس دوومیدانی پس از استعفا: نمی‌خواهم به حاشیه بروم

  • 19 آذر 1402 - 18:01
نایب رئیس دوومیدانی پس از استعفا: نمی‌خواهم به حاشیه بروم

پریسا بهزادی در گفت و گو با خبرنگار مهر در مورد تصمیمی که برای کناره گیری از نایب رئیسی بانوان فدراسیون دوومیدانی گرفته است و دلیل آن گفت: از سال ۹۰ نایب رئیس فدراسیون دوومیدانی هستم. به عنوان ورزشکاری که رکوردهای قابل توجهی داشت وارد عرصه مدیریتی شدم و طی حدود ۱۲ سال متوالی با هر شرایطی در این عرصه کار کردم.
وی ادامه داد: من اولین دختر ورزشکاری بودم که بعد از پیروزی انقلاب در پرتاب وزنه به میادین بین المللی اعزام شد، در مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی سریلانکا برگزار شد، پرچمدار بودم و در بازی‌های آسیایی ۲۰۰۲ بوسان کره جنوبی هم شرکت کردم. در کل ۹ سال رکورددار پرتاب وزنه ایران بودم.
نایب رئیس مستعفی فدراسیون دوومیدانی خاطرنشان کرد: با این پیشینه و به عنوان اولین دختر ورزشکاری که راه دوومیدانی را به میادین بین المللی باز کرد، وارد عرصه مدیریتی شدم. از سال ۹۰ نایب رئیس فدراسیون هستم. طی این مدت فدراسیون سه رئیس داشته و سرپرست‌های زیادی هم برای آن منصوب شده است. من با همه آنها که شیوه‌های مدیریتی متفاوت داشتند، کار کردم.
بهزادی با یادآوری اینکه طی این مدت افشین داوری، مجید کیهانی و هاشم صیامی متصدی فدراسیون دوومیدانی شدند، تصریح کرد: همواره در بخش بانوان فعالیت داشتم و از حقوق بانوان دفاع می‌کردم. بعد از حدود ۱۲ سال دیگر گفتم باید انصراف بدهم. نمی‌خواهم در مورد دلیل تصمیمم توضیح زیادی بدهم و به حاشیه بروم فقط یک آن به این نتیجه رسیدم که انصراف بدهم.
وی در پاسخ به این پرسش که «انصراف از نایب رئیسی فدراسیون دوومیدانی به انتصاب اخیر مهدی مبینی به عنوان سرپرست این فدراسیون مربوط می‌شود؟»، گفت: او دو هفته است که وارد فدراسیون شده است. نمی‌خواهم بگویم تصمیمم به این انتصاب مربوط می‌شود. تصمیمی که گرفتم دلیل خاصی ندارد، فقط نخواستم دیگر باشم.
نایب رئیس مستعفی فدراسیون دوومیدانی تاکید کرد: می‌خواهم مدتی از ورزش دور باشم و به کارها و مسائل شخصی خودم بپردازم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=51192

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.