• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳

مهم قهرمانی آخر فصل است/ استقلال داربی را می‌برد

  • 19 آذر 1402 - 18:01
مهم قهرمانی آخر فصل است/ استقلال داربی را می‌برد

صادق ورمزیار، بازیکن پیشین استقلال در گفت‌وگو با ایسنا درباره تساوی این تیم مقابل فولاد خوزستان در لیگ برتر اظهار کرد: استقلال یک فوتبال تهاجمی و فیزیکی را مقابل فولاد خوزستان به نمایش گذاشت و تلاش کرد که بازی را با برد به پایان برساند اما این اتفاق برایش رقم نخورد.
او ادامه داد: بازی‌های ما قبل از داربی همیشه حساس است و تیم‌ها در این مسابقه با احتیاط بیشتری به میدان می‌روند. بازیکنان دوست دارند قبل از داربی مصدوم نشوند یا کارت زرد نگیرند تا در داربی حضور داشته باشند. استقلال هم با توجه به این موضوع در بازی دیروز کمی با احتیاط بازی کرد.
بازیکن سابق استقلال درباره عملکرد فولاد در این دیدار افزود: فولاد نشان داد که یک تیم جوان و با کیفیت است. آنها در زمین خودشان به دنبال کسب ۳ امتیاز بودند تا هوادارانشان را راضی نگه دارند و برای همین تلاش می‌کردند که به برتری برسند.
ورمزیار درباره اینکه خیلی‌ها معتقدند استقلال از پیش برنده داربی خواهد بود بیان کرد: در داربی نمی‌توان نتیجه را پیش بینی کرد. با توجه به حذف پرسپولیس از آسیا در تهران این تیم به دنبال جبران است و استقلال باید در داربی با تمرکز کافی به میدان برود. بازی‌های این دو تیم تا قبل از داربی همه از یاد می‌روند و همه چیز به روز داربی برمی‌گردد. به نظرم استقلال می‌تواند در این داربی به برتری برسد.
او درباره اینکه آیا استقلال می‌تواند قهرمانی نیم فصل را به دست بیاورد توضیح داد: مهم قهرمانی آخر فصل است که استقلال باید آن را کسب کند. به قهرمان نیم فصل جام نمی‌دهند آبی‌پوشان باید تلاش کنند در پایان فصل به این مهم دست پیدا کنند.
ورمزیار درباره اینکه آیا استقلال در نیم فصل به تقویت نیاز دارد؟ افزود: به هر حال تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید در نیم فصل خودش را تقویت کند. استقلال با توجه به اتفاقاتی که در ابتدای فصل افتاد و نتوانست یارگیری کند باید بازیکن جدید به خدمت بگیرد.
بازیکن سابق استقلال درباره شایعه کسر امتیاز از این تیم گفت: مسئولان استقلال نباید بگذارند چنین اتفاقی بیفتد زیرا این تیم کاملا سقف قرارداد را رعایت کرده است. استقلالی‌ها به خاطر همین قانون تا همین چند وقت پیش درگیر بودند.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=51188

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.