• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

مهمترین عزم دولت فعال کردن پروژه‌های تعطیل است

  • 21 آبان 1400 - 11:41
مهمترین عزم دولت فعال کردن پروژه‌های تعطیل است

به خبرنگار مهر، علی اکبر محرابیان امروز جمعه ۲۱ آبان ماه در دیدار با کشاورزان اصفهان در مهدیه وجاره روستای براآن شمالی، اظهار داشت: دولتی که امروز خدمتگزار شما است دولتی مردمی و برخاسته از توده‌های مردم است و من محرابیان کوچک همه شما از شما و برای شما خدمت خواهم کرد.

وی ادامه داد: آمده‌ایم دست به دست هم دهیم و مشکلات مردم را که در طول سال‌ها از بی عدالتی رنج بردند، حل کنیم و شما باید به ما اعتماد کنید زیرا می‌ایستیم و مشکلات شما را حل می‌کنیم.

وزیر نیرو ابراز داشت: کشور ما برخاسته از مسیر شهدا و خاری بر چشم دشمنان این مرز و بوم است واجازه نمی‌دهیم دشمنان از مشکلات ما برای کلاه خود پشمی بچینند. من به عنوان عضوی از مردم هر گونه تفرقه افکنی را محکوم کرده و اعلام می‌کنم تجمع ما برای پیشرفت ایران است، تجمع ما برای رشد اسلام و انقلاب است و مهمترین شعار انقلاب ایجاد عدالت بوده است.

محرابیان خاطرنشان کرد: در این روزها دیدیم دشمنان اسلام با ویژه آمریکا خونخوار و انگیس این پیر پلید از مشکلات ما خوشحالی کردند اما امروز با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس صحبت‌هایم را آغاز می‌کنم و با این شروع انقلابی عرض می‌کنم که دست بوس شما کشاورزان هستم که دسترنج شما بی منت در اختیار مردم کشور قرار می‌دهید.

وی ادامه داد: دولت در زمانی کار خود را شروع کرده است که در این مدت ارثی که به ما رسیده سدهای خالی است و از سوی دیگر سو مدیریت زیاد و پروژه‌های تعطیلی که در گوشه گوشه کشور شاهد هستیم.

محرابیان خاطرنشان کرد: در همین حوضه زاینده رود پروژه‌های متعددی داشتیم که اگر در زمان خود انجام می‌شد امروز شاهد این رنج در این خطه نبودیم و اولین قول من، مهمترین عزم این دولت یعنی فعال کردن پروژه‌های تعطیل این کشور است تا مردم از مواهب آن استفاده کنند.

وی اضافه کرد: در همین دو ماه گذشته پروژه‌هایی که تعطیل بود یکی پس از دیگری براه افتاد و با همکاری نمایندگان و استاندار انقلابی اصفهان برای این استان تصمیم گیری خواهیم کرد.

وزیر نیرو خطاب به کشاورزان معترض در این جمع اطمینان داد: برای احقاق حق شما ایستادم و تمام تلاشم را بکار خواهم گرفت؛ رئیس جمهور در جلسه دیروز از من در جمع نمایندگان اصفهان خواست این سفر انجام شود و مسائل استان را به دقت بررسی کنیم و برای حل مشکلات ایستادیم‌. 

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=10697

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.