• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

مهمان‌نوازی ایرانیان و مدیریت خوب مسابقات قابل ستایش است

  • 05 تیر 1402 - 19:01
مهمان‌نوازی ایرانیان و مدیریت خوب مسابقات قابل ستایش است

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون بولینگ و بیلیارد طی روزهای گذشته برگزارکننده مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا بود که به صورت همزمان در سه بخش برگزار شد.
برای حضور در این دوره مسابقات، اسنوکربازان ۲۰ کشور همراه با مربیان شان به تهران سفر کردند تا در بخش‌های زیر ۲۱ سال، تیمی و ۶ توپ برگزارکننده رقابت با حریفان شان باشند.
طی برگزاری این رقابت‌ها، مقامات آسیایی و جهانی اسنوکر با دعوت رسمی فدراسیون بولینگ و بیلیارد به تهران سفر کردند تا از نزدیک شاهد پیگیری مسابقات و میزبانی ایران باشند. از جمله این افراد «موسی النعیمی» رئیس کنفدراسیون ورزش‌های بیلیاردی آسیا (ACBS) بود.
وی بعد از بسته شدن پرونده مسابقات، طی نامه‌ای رسمی به هاشم اسکندری سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد، مراتب قدردانی خود را از میزبانی ایران و برگزاری شایسته مسابقات اعلام کرده است.
در متن این نامه آمده است:
«بدین وسیله از کوشش‌های بی دریغ شما و همکاران پرتلاش شما در برگزاری باشکوه مسابقات ورزشی اسنوکر قهرمانی آسیا در ایران – تهران به تاریخ ۱۶ تا ۲۶ جون ۲۰۲۳ (برابر با ۲۶ خرداد تا ۴ تیر ۱۴۰۲)، زیر عنوان مسابقات آسیایی کمتر از ۲۱ سال، تیمی بزرگسالان و ۶ توپ بزرگسالان، قدردانی و سپاسگزاری می‌کنم.
به پاس خدمات و همکاری‌های صمیمانه شما شایسته است از زحمات بی دریغ، مساعی ارزشمند و اهتمان ویژه چنابعالی تشکر و قدردانی نموده، توفیق روز افزون شما و همکاران گرانقدرتان را از خداوند متعال مسئلت نمایم. امید است همواره در کلیه شئون زندگی موفق و موید باشید. برگزاری کامیاب مسابقات و مهمان نوازی شما از رهبری سالم و مدبرانه شما نمایندگی می‌کند و قابل ستایش است.»
«موسی النعیمی» رئیس کنفدراسیون ورزش‌های بیلیاردی آسیا (ACBS) در مراسم اختتامیه مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا نیز نسبت به برگزاری مسابقات در تهران اعلام رضایت کرده بود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=43965

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.