• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

منتظر تصمیم فدراسیون فوتبال هستم/ والیبال با عطایی گل کاشت

  • 23 تیر 1401 - 0:56
منتظر تصمیم فدراسیون فوتبال هستم/ والیبال با عطایی گل کاشت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، حمید سجادی در خلال برگزاری لیگ دوومیدانی اظهار کرد: بر حسب وظیفه خیلی علاقه مند بودم در خدمت همکارانم، در فدراسیون دوومیدانی برسم برای عرض خسته نباشید و همچنین خدا قوت و اینکه در بین خانواده دوومیدانی عزیزان پر تلاش این رشته در این فصل گرم تابستانی باشیم. شور نشاط خاصی جناب صیامی همانطور که اشاره کرد با حضور ۱۲ تیم در لیگ دوومیدانی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: به عنوان خدمتگزار ورزش و جوانان از تک تک مدیران عامل باشگاه‌ها که اهتمام ویژه برای تشکیل تیم‌های دوومیدانی واقعا کمال تشکر و قدردانی را دارم. امیدوارم با همین کیفیتی که از دوومیدانی آقایان حمایت می‌کنند از بانوان هم حمایت شود برای اینکه دوومیدانی بانوان هم رشد مراحل خوبی را سپری کرده اند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: حضور من در اینجا هم نشان دهنده این است دوومیدانی خانواده من است و هر چه در زندگی خودم دارم مدیون این رشته هستم.

وی در خصوص جام بین المللی امام رضا (ع) یه میزبانی شهر مقدس بیان کرد: خیلی دوست داشتم در این مسابقات حضور داشته باشم اما به دلیل حضور یکی از رؤسای کشورهایی که میهمان ایران بودند این امر برایم فراهم نشد. ما برای عقد تفاهم‌نامه در مراسم استقبال او و همچنین ضیافتی که داشتیم در تهران میزبان و معیت رئیس جمهور محترم بودیم و سعادت نداشتم در مشهد مقدس از مسابقات دیدن کنم.

سجادی افزود: اکنون حس خوبی دارم و همینطور که می‌بینید مسابقه ۳ هزار متر با مانع در حال برگزاری است رشته‌ای که من در آن این رشته خاطرات زیادی دارم. برای دومین بار یا سومین بار است که پشت شیشه در حال دیدن مسابقات دوومیدانی هستم.

وزیر ورزش و جوانان درباره نتایج تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌های والیبال گفت: در ابتدا خدمت داورزنی بابت‌نتایج تیم ملی والیبال عرض خسته نباشید دارم و از کادر فنی تشکر می‌کنم، آن هم کادر فنی ایران پر تلاش که واقعا جناب عطایی به همراه جوانان ایرانی گل کاشت.

وی بیان کرد: زمانی که تیم عازم مسابقات شد همه به این اذعان داشتند تیم جوان است اما از ابتدا هم امیدوار بودیم. هر کار خوب, بزرگ و اثر گذاری که در ایران رخ داده جوانان پایه گذار آن‌بوده اند.

سجادی در ادامه سخنانش در خصوص جلسه امروز هیأت دولت گفت: گزارشی از عملکرد ورزش ارائه کردم و اولین موضوعی که به اطلاع اعضای هیأت دولت و رئیس محترم جمهوری دادم افتخار آفرینی‌های ورزشکاران را با سرافرازی تبیین کردم.

وزیر ورزش و جوانان درباره شرایط تیم ملی فوتبال گفت: منتظر اعلام نظر فدراسیون هستم البته موضع وزارت ورزش و جوانان از فوتبال حمایتی است.

وی ادامه داد: ما هماهنگ کننده، حامی و پشتیبان و انگیزه دهنده هستیم. بالاخره ما ۲۳۵ رشته ورزشی در کشور را مدیریت می‌کنیم در کنار ۵۲ فدراسیون، بیش از ۱۰۰ انجمن ورزشی و همچنین کمیته‌ها و سبک‌های مختلف داریم.

سجادی ادامه داد: ما منتظر اعلام نظر مسئولان فدراسیون فوتبال هستیم و هر تصمیم فنی فدراسیون بگیرد ما دوست داریم حمایت و کمک کنیم.

وی یادآور شد: خوشبختانه مشکل منابع ما برای تمام بازی‌های جهانی قطر در ابعاد فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و گردشگری نداریم. زیرا یک برنامه وسیع داریم که بتوانیم از فرصت برگزاری جام جهانی قطر در فوتبال نهایت استفاده را ببریم‌.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر حضور کیفی ایران در جام جهانی قطر افزود: در نظر داریم به کشور دوست و برادر قطردر زمینه‌هایی مانند پزشکی، پزشکی ورزشی و … کمک‌کنیم.

سجادی در ادامه با تاکید بر اینکه در امور هیچ فدراسیونی دخالت نمی‌کند، بیان کرد: من تاکنون هیچ‌گاه در بحث فنی دوومیدانی دخالتی نکرده ام. ما در بحث فنی دخالتی نمی‌کنیم و از تصمیمات فدراسیون حمایت می‌کنیم.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=25650

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.