• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

«منامه» بر تداوم مسیر اشتباه خود در عادی سازی روابط اصرار می‌ورزد

  • 10 شهریور 1400 - 14:36
«منامه» بر تداوم مسیر اشتباه خود در عادی سازی روابط اصرار می‌ورزد

به گزارش مهر به نقل از العهد، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» به تعیین اولین سفیر بحرین در رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و این اقدام آل خلیفه را به شدت محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در این زمینه اظهار داشت: متأسفانه شاهد آن هستیم که مقامات بحرین بر تداوم مسیر اشتباه خود در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اصرار می‌ورزند و قصد ندارند از این مسیر دست بکشند.

چندی پیش، مقامات آل خلیفه در بحرین پس از عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی، اولین سفر منامه در تل آویو را تعیین کردند. «خالد الجلاهمه» به عنوان اولین سفیر بحرین در تل آویو لقب گرفته است. منابع رسانه‌ای اعلام کردند که طبق قرار قبلی، جلاهمه به زودی راهی اراضی اشغالی خواهد شد.

این درحالی است که چندی پیش جنبش «الحق» بحرین با صدور بیانیه‌ای عادی سازی روابط آل خلیفه با رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرده و خواستار لغو هرچه سریع‌تر توافقنامه عادی‌سازی شده بود.

گفتنی است، بحرین سال گذشته بعد از عادی‌سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی در مرداد ماه، به جمع سازشکاران پیوست. سودان و مغرب بعدها دست به اقدام مشابه زدند. عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در حالی صورت می‌گیرد که تاکنون مردم بحرین بارها علیه این رژیم و توافقنامه عادی سازی دست به برگزاری تظاهرات زده اند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=4128

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.