• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

ملی‌پوش هندبال: بازی با قزاقستان حکم دیدار تدارکاتی را داشت

  • 18 اسفند 1400 - 23:45
ملی‌پوش هندبال: بازی با قزاقستان حکم دیدار تدارکاتی را داشت

به گزارش ایسنا، مسابقات هندبال قهرمانی آسیا دختران جوان از ۱۳ تا ۲۶ اسفند به میزبانی قزاقستان در حال پیگیری است. تیم ملی هندبال ایران در نخستین دیدارش از این مسابقات مقابل میزبان شکست خورد و فردا باید ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف هند برود.

هدیه ویسی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص شکست تیم ملی هندبال ایران برابر قزاقستان اظهار کرد: تیم قزاقستان تیم خوبی بود. بازی اول در هر تورنمنت همیشه سخت است اکثر بچه‌ها جز سه نفر اولین حضور در بازی های بین المللی خود را تجربه می‌کنند.

ملی‌پوش هندبال ایران در ادامه گفت: چهار دوره است که تیم جوانان به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام نشده است، ولی قزاقستان هر دوره تیم داشته و بازیکنان با تجربه ای دارد. همچنین شرایط و جو سالن به خاطر میزبانی به نفع آنها بود.

ویسی در خصوص آمادگی تیم ملی هندبال گفت: ما قبلا بازی تدارکاتی نداشتیم و بازی با قزاقستان برای ما حکم بازی تدارکاتی را داشت. قطعا برای بازی‌های بعدی شرایط بچه‌ها بهتر خواهد بود و در بازی مقابل هند بهتر ظاهر خواهیم شد.

عضو تیم ملی هندبال دختران جوان گفت: سه بازی دیگر برابر هند، ازبکستان و تایلند داریم که هر کدام برای ما حکم فینال را دارد. ما باید برای کسب سهمیه جهانی تلاش کنیم و بجنگیم. هند که حریف ما در بازی بعدی است، تیم خوبی است و امیدوارم برابر این تیم نتیجه بگیریم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=17940

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.