• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

معاون اول رییس جمهور درگذشت پدر شهیدان شریفیان را تسلیت گفت

  • 27 شهریور 1400 - 2:39
معاون اول رییس جمهور درگذشت پدر شهیدان شریفیان را تسلیت گفت

به گزارش مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، معاون اول رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم حاج عباسعلی شریفیان پدر بزرگوار شهیدان والامقام رسول، مجید و حبیب الله شریفیان، تصریح کرد: بدون تردید این پدر متدین و صبور که با فداکاری تمام، فرزندان عزیز خود را در راه دفاع از اسلام، انقلاب و ایران اسلامی تقدیم نمود، برای پدران امروز و آینده این سرزمین الگویی مثال زدنی خواهد بود.

متن کامل پیام دکتر مخبر به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
درگذشت تأسف بار مرحوم حاج عباسعلی شریفیان پدر بزرگوار شهیدان والامقام رسول، مجید و حبیب الله شریفیان موجب تأثر و تالم گردید.
بدون تردید این پدر متدین و صبور که با فداکاری تمام، فرزندان عزیز خود را در راه دفاع از اسلام، انقلاب و ایران اسلامی تقدیم نمود در بارگاه قدس الهی جایگاه والا و مقامی رفیع خواهد داشت و برای پدران امروز و آینده این سرزمین الگویی مثال زدنی خواهد بود.
مصیبت فقدان غم انگیز این انسان شریف و مؤمن را به عموم هموطنان به ویژه مردم شهیدپرور و انقلابی استان اصفهان و نیز بستگان و خانواده ارجمند ایشان صمیمانه تسلیت می گویم و از خدواند متعال برای آن فقید سعید غفران و رضوان واسعه الهی و برای بازماندگان ارجمند صبر جزیل و اجر جمیل مسالت دارم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=5926

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.