• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

مشکلات کرونا نیازمند همکاری همه نهادهای کشور است

  • 06 شهریور 1400 - 20:39
مشکلات کرونا نیازمند همکاری همه نهادهای کشور است

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور پس از جلسه نخستین جلسه سران قوا در دولت سیزدهم، گفت: امروز در کشور مسائل مهمی از جمله مشکل کرونا را داریم که مردم از آن به شدت رنج می‌برند و حل این مشکل نیازمند همفکری و همکاری همه نهادها و دستگاه‌ها و به کارگیری همه ظرفیت‌های کشور است.

وی، مشکل اقتصادی و ثبات در بازار را دیگر مسئله مهم امروز کشور عنوان کرد و اظهار داشت: حل این مشکل خواست مردم است و برای ایجاد ثبات در بازار نیازمند همکاری همه قوا هستیم. باید همه ظرفیت‌ها در کنار ظرفیت عظیم نیروهای مردمی و مشارکت همه مردم،کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و اصناف به کار گرفته شود تا بتوانیم برای ایجاد ثبات در بازار و مهار تورم به یک نقطه روشنی برسیم.

رئیس‌جمهور ادامه داد: مسئله مهم دیگر مسئله کسری بودجه است که باید با همکاری و همفکری مجلس شورای اسلامی دنبال شود و ان‌شاءالله اصلاح بودجه بتواند آرامشی در کشور برقرار کند.

رئیسی در پایان خاطرنشان کرد: هرگونه توسعه‌یافتگی در کشور در گرو انسجام قوا و انسجام همه نیروهای انقلاب اسلامی است و همه کسانی که دغدغه انقلاب و نظام را دارند با هر گویش و هر نگاه سیاسی امروز باید خودشان را برای نقش‌آفرینی در حل مسائل کشور آماده کنند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=3675

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.