• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

مسکو: آمریکا درباره تهدیدات هسته‌ای روسیه داستان‌سازی می‌کند

  • 03 تیر 1402 - 19:05
مسکو: آمریکا درباره تهدیدات هسته‌ای روسیه داستان‌سازی می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که آمریکا سعی در ساختن داستان‌های غیر واقعی درباره تهدیدات هسته‌ای روسیه دارد.
وزارت خارجه روسیه روز شنبه اعلام کرد که آمریکا که در حال تقویت داستان های وحشتناک درباره تهدید هسته ای روسیه است که این خود خطرات استراتژیک به دنبال دارد.
وزارت خارجه روسیه تاکید کرد که پیش نویس قطعنامه که از سوی اعضای سنای آمریکا ارائه شد ازحیث محتوا و زمان، با ادعاهای اوکراین در مورد تهدیدات امنیتی روسیه برای نیروگاه هسته ای زاپروژیا همسو است.
در بیانیه وزارت خارجه روسیه تاکید می شود که این گونه اظهارات افکار عمومی را که از واقعیت ها آگاه نیستند، هدف قرار می دهد.
وزارت خارجه روسیه یادآور شد که رهبری روسیه به طور مداوم تاکید کرده که مسکو لزومی به استفاده از سلاح های هسته ای در اوکراین ندارد.
پیش از این جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا در واکنش به اظهار نظر جدید ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و استفاده روسیه از همه ابزارهای خود در جنگ، گفت: ما تهدیدهای هسته ای روسیه را جدی می گیریم. وی افزود: آنچه در روسیه با پوتین رخ خواهد داد را نمی توان پیش بینی کرد.
وی ادعا کرد: آنچه ما در روسیه شاهد هستیم نارضایتی عمیق در قبال اقدامات پوتین است زیرا اوهنگامی که گفت عملیات نظامی ویژه است به مردمش دروغ گفت. بسیج صدها هزار نیرو نشانه مشکلات پوتین در اوکراین است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=43874

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.