• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

مربی برزیلی دروازه‌بانان تیم: آمده‌ام تا با یک کار تیمی به پرسپولیس کمک کنم

  • 31 تیر 1401 - 22:36
مربی برزیلی دروازه‌بانان تیم: آمده‌ام تا با یک کار تیمی به پرسپولیس کمک کنم

به گزارش ایسنا، ولسلی ننکا، مربی دروازه‌بانان پرسپولیس درباره پیوستن به این تیم اظهار کرد: از شما به خاطر استقبالتان‌ از من تشکر می‌کنم. من ۲۳ سال در کشور قطر کار کردم و در دو تیم باشگاهی و ملی این کشور حضور داشته‌ام. وقتی دعوت باشگاه پرسپولیس آمد، تصمیم‌ گرفتم چالش جدیدی را تجربه کنم. پذیرش این دعوت به خاطر بزرگی اسم و تاریخ پرسپولیس است.

وی افزود: پیشنهاد کار در پرسپولیس خیلی برایم جالب بود و وقتی به دستم رسید، بلافاصله تصمیم گرفتم به این تیم بیایم. قبلا از پرسپولیس شناخت داشتم و در لیگ قهرمانان آسیا دو بار به این تیم باخته بودم. در فصل گذشته در لیگ قهرمانان آسیا دو بار با آنها بازی کردیم. همه در آسیا پرسپولیس را می‌شناسند و از کیفیت و قدرت این تیم خبر دارند. برای من کار کردن در این تیم لذت‌بخش است.

او در پاسخ به این سوال که از کیفیت فوتبال ایران چه شناختی دارد هم گفت: برایم در اینجا شور و اشتیاق هواداران فوق‌العاده است. اینکه هواداران چقدر عاشق فوتبال هستند و اینکه چقدر به افرادی که به این فوتبال می‌آیند احترام می‌گذارند برایم مهم است. این چیزی است که شما در هیچ جای دنیا نمی‌بینید. من اهل برزیل هستم و همه می‌دانیم در برزیل همه عاشق فوتبال هستند اما اینجا متفاوت است.

ننکا در پاسخ به این سوال که کیفیت فنی پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کند، هم گفت: قبل از آمدن به پرسپولیس با گل‌محمدی صحبت کردم و گفتم برای من باعث افتخار است به ایران بیایم. با په‌په لوسادا هم صحبت کردم و هناهنگ شدیم. من آمده‌ام که یک کار تیمی خوب انجام بدهیم تا نتایج و آینده خوبی برای پرسپولیس رقم بزنیم.

وی خطاب به هواداران پرسپولیس هم گفت: بارو داشته باشند که ما اینجا هستیم که سخت کار کنیم. ما مربیان حرفه‌ای هستیم که می‌خواهیم به پرسپولیس کمک کنیم و خوشحالیم که از ما استقبال خوبی کردید. این موضوع همیشه در قلب من خواهد ماند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=26222

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.