• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

مدیر فنی بانوان انتخاب می‌شود/ پاداش ویژه به مرد طلایی المپیک

  • 03 شهریور 1400 - 15:01
مدیر فنی بانوان انتخاب می‌شود/ پاداش ویژه به مرد طلایی المپیک

سید حسن طباطبایی با بیان مطلب فوق به مهر اظهار داشت: با هدف تجزیه و تحلیل عملکرد تیم ملی در طی دو سال گذشته که به حضور در بازی‌های المپیک انجامید، جلسه کمیته فنی با حضور کلیه اعضا و سرمربیان دو تیم مردان و بانوان تشکیل شد که یکی از مهمترین تصمیم‌های اتخاذ شده، انتخاب مدیر فنی برای تیم ملی بانوان بود.

وی ادامه داد: در این جلسه سید شهرام هروی و سمانه خوش قدم از روند کسب سهمیه و عملکرد کاراته کاهای تحت نظر خود در بازی‌های المپیک گزارش دادند که پس از بحث و بررسی و در این خصوص در نهایت کلیه اعضا حاضر رأی به ابقای هروی تا پایان بازی‌های ۲۰۲۲ هانگژو دادند. ضمن اینکه در بخش بانوان به این نتیجه رسیدیم که تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی نیاز به تقویت دارد.

رئیس فدراسیون کاراته افزود: بر همین اساس در بخش بانوان یک مدیرفنی انتخاب خواهیم کرد تا کلیه امور فنی تیم ملی را زیر نظر داشته باشد. همچنین با توجه به زمان اندک تا مسابقات قهرمانی جهان، کمیته فنی در مدت یک هفته گزینه‌های مورد نظر خود را انتخاب و معرفی خواهد کرد. در جلسه بعدی کمیته فنی در خصوص برنامه‌های تیم ملی تا بازی‌های آسیایی بحث و تبادل نظر می‌شود.

طباطبایی در خصوص معیاری‌های فدراسیون برای انتخاب کادر فنی بانوان گفت: در کمیته فنی شاخص‌هایی فنی خاصی تعریف شده که بر اساس آن نیز نفرات مورد نظر انتخاب خواهند شد. مدیرفنی، سرمربی و اعضای کادر فنی نیز بر اساس همین شاخص‌ها انتخاب خواهند شد.

وی در مورد حضور تیم ملی در مسابقات کاراته وان مسکو هم گفت: تا رقابتهای جهانی زمان زیادی نداریم، بر همین اساس و طبق برنامه کادر فنی، پرونده حضور تیم ملی در این رقابتها را باز کرده و امیدواریم بتوانیم شرایط دو تیم مردان و زنان را به این رقابتها فراهم کنیم.

رئیس فدراسیون کاراته در مورد اعزام پورشیب به کاراته وان مصر هم گفت: پورشیب در نظر داشت در این رقابتها شرکت کند، ولی واقعاً امکان این اعزام را نداشتیم. ان شاالله در فرصتی دیگر این کار را انجام خواهیم داد.

طباطبایی به اهدا پاداش ویژه به مرد طلایی المپیک خبر داد و افزود: فدراسیون در نظر دارد پاداشی به سجاد گنج زاده و کادر فنی تیم ملی پرداخت کند که به زودی در این مورد تصمیم گیری و اعلام خواهد شد.

وی در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر حضور تیم ملی در بازی‌های جهانی ۲۰۲۲ بیرمنگام هم گفت: حضور در این رقابتها بخشی از برنامه کادر فنی تیم ملی در مسیر حضوری موفق در بازی‌های آسیایی است. به همین دلیل در فرصت لازم فرآیند حضور در این رقابتها را با توجه به سهمیه‌هایی که کسب شده، آغاز می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=3330

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.