• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

مدعی قهرمانی هستیم/ الکساندرا کمپدلی می‌تواند به والیبال بانوان کمک کند

  • 04 دی 1400 - 23:45
مدعی قهرمانی هستیم/ الکساندرا کمپدلی می‌تواند به والیبال بانوان کمک کند

هاله متقیان در گفت‌وگو با ایسنادر خصوص بازی روز گذشته تیمش در مقابل جوانان زرتشتی یزد، اظهار کرد: بازی خوب و تا حدی یک‌طرفه بود، تیم جوانان زرتشتی یزد، تیم جوان و توپ‌گیری است و هرچند با گرفتن چند بازیکن از تیم ریف اصفهان خود را تقویت کرده، اما تیم ما در مجموع بازی خوب و هماهنگی را به نمایش گذاشت و توانستیم ۳ امتیاز این دیدار را به نام خود کنیم.

وی سطح این فصل از لیگ برتر والیبال بانوان را خوب ارزیابی کرد و افزود: باتوجه به حضور خوب اسپانسرهای قوی در لیگ و حضور بازیکنان خوب و باکیفیت لیگ دسته یک در لیگ برتر که همگی جوان و با انگیزه هستند، شاهد بازی‌های خوب و باکیفیتی هستیم، همچنین این فصل بازیکنان ملی‌پوش بزرگسالان و جوانان در تیم‌ها پخش شدند و همین مسئله قدرت و توان تیم‌ها را بالا برده است.

وی ادامه داد: اگر سال‌های گذشته رقابت قهرمانی و گرفتن سکو بین ۲ یا نهایت ۳ تیم از ابتدا مشخص بود، اما در این فصل این‌گونه نیست و فکر می‌کنم ۵ یا ۶ تیم برای گرفتن سکو و همچنین قهرمانی رقابت تنگاتنگ دارند که امیدوارم بتوانیم در پایان فصل به قهرمانی برسیم.

لیبرو تیم باریج اسانس در خصوص بازگشت مجدد باریج اسانس به لیگ برتر والیبال بانوان گفت: باشگاه باریج اسانس سال‌هاست در حوزه فرهنگی و ورزشی فعالیت‌های خوبی دارد، فصل گذشته نیز بازیکنان خوبی به خدمت گرفت، اما متأسفانه در آخرین لحظه با توجه به شرایطی که پیش آمد انصراف داد. امسال با قدرت و در قامت مدعی به میدان برگشتیم و با کادر قوی که در راس آن فاطمه خمسه به‌عنوان سرمربی حضور دارد و گرفتن بازیکنان خوب، با انگیزه و باکیفیت یکی از مدعیان قهرمانی است، هدف تیم در سال ۹۸ گرفتن سکو بود و امسال این هدف به قهرمانی تغییر کرده است که همگی بازیکنان برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنند و باتوجه به اینکه مالک و بیشتر گردانندگان باریج اسانس بانوان هستند، حمایت بسیار خوبی از فعالیت‌ها و تیم‌های بانوان دارند، به ویژه مالک باشگاه که مادرانه در کنار ما است.

وی با اشاره به بازی بعدی تیمش در مقابل سایپا، اضافه کرد: این بازی در کاشان و برای ما خانگی است، دور رفت با توجه به امتیازات نزدیک و خوبی که گرفتیم، متأسفانه در نهایت ۳ بر۲ مغلوب سایپا شدیم، تیمی که از بازیکنان ملی‌پوش زیادی استفاده می‌کند، آن هم ملی پوشان بزرگسالی که سال‌ها در کنار یکدیگر بازی کردند و بسیار هماهنگ هستند، اما هدف ما قهرمانی است و تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد هر بازی برایش حکم فینال دارد و برای امتیاز دادن به میدان نمی‌رویم.

متقیان خاطرنشان کرد: نتایج تیم‌ها در این مرحله باتوجه به پلی‌آف بودن مسابقات بسیار مهم است، چرا که تمام تیم‌ها سعی می‌کنند به‌عنوان تیم اول راهی مرحله پلی‌آف شوند تا به تیم چهارم جدول برخورد نکنند و بازی راحتی داشته باشند.

وی حضور «الکساندرا کمپدلی» به‌عنوان سرمربی تیم ملی مثبت دانست و افزود:  سطح فنی مربیان داخلی خوب است، اما حضور مربیان خارجی برای انتقال دانش فنی والیبال به‌روز اروپا و کشورهای پیشرفته در این رشته به مربیان و تیم‌های ما که با محدودیت‌هایی روبرو هستیم، کمک زیادی می‌کند و باید از این فرصت به خوبی استفاده کنیم، در مجموع حضور آن‌ها از نظر فنی  و روانی به نفع تیم‌های ما در رده‌های مختلف است که باید بتوانیم با برنامه‌ریزی از ایشان استفاده کنیم. در مقطع دیگری هم «مایدا چیچیچ» به‌عنوان سرمربی در کنار تیم‌های ملی بود و توانست کمک زیادی به والیبال بانوان داشته باشد و فکر می‌کنم بهترین نتایج ما در آن زمان رقم خورد و تأثیر مثبت خوبی روی بازیکنان گذاشت، بنابراین فکر می‌کنم این بار نیز به سود والیبال بانوان باشد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=13482

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.