• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

مدال طلا را با یک اشتباه از دست دادم/شکست درفینال را جبران می‌کنم

  • 03 شهریور 1400 - 14:48
مدال طلا را با یک اشتباه از دست دادم/شکست درفینال را جبران می‌کنم

به گزارش مهر، سعید اسماعیلی به عنوان ملی پوش وزن ۶۰ کیلوگرم تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان در حالی به مدال نقره رقابتهای جهانی ۲۰۲۱ روسیه دست یافت که می‌توانست یکی از طلایی‌های کشتی ایران باشد. او در دور اول با نتیجه ۲ بر ۲ ادموند نازاریان از بلغارستان را شکست داد و در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر مقابل مرت ایلبارس از ترکیه پیروز شد. سپس با نتیجه ۷ بر ۴ از سد نورسلطان بازاربایف از قزاقستان گذشت و به نیمه نهایی رسید و در این مرحله با نتیجه ۸ بر صفر ارسلان بک سلیم اف از لهستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. اما اسماعیلی در دیدار فینال با نتیجه ۷ بر ۳ مقابل دین ایسلام باماتوف از روسیه شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد.

در همین راستا سعید اسماعیلی با حسرت فراوان از اینکه عنوان قهرمانی جهان را به سادگی از دست داد اظهار داشت: در گروه سختی قرار داشتم و در این گروه بهترین‌ها را شکست دادم و کشتی فینال آسان‌ترین حریفم بود که با اشتباه خودم نتیجه را واگذار کردم و به همین خاطر خیلی ناراحت بودم.در فینال به هیچ عنوان خوب کشتی نگرفتم و به اصطلاح کشتی از دستم در آمد. این در حالی بود که راحت می‌توانستم حریفم را شکست دهم اما اینگونه نشد.

وی در پایان از حضور در رقابتهای جهانی روسیه به عنوان یک تجربه ارزشمند یاد کرد و گفت: مطمئناً در مسابقات بعدی دیگر اشتباهاتم را تکرار نمی‌کنم. در واقع باید با حساسیت بیشتری کشتی بگیرم و عجله نکنم. من مدال طلای نوجوانان جهان و آسیا را دارم و امسال اولین حضورم در رده جوانان بود که دو سال دیگر هم می‌توانم در این رده کشتی بگیرم. فقط امیدوارم سال آینده بتوانم جبران کنم و به مدال طلای جهان برسم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=3324

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.