• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

محسن کاوه:مسئولان روس از عملکرد کشتی گیران جوان ایران تمجید کردند

  • 26 اسفند 1401 - 12:57
محسن کاوه:مسئولان روس از عملکرد کشتی گیران جوان ایران تمجید کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن کاوه مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان پس از بازگشت این تیم از رقابت های بین المللی رومن دیمیتریف روسیه در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: تیم منتخب کشتی آزاد جوانان کشورمان شامل ۱۰ کشتی گیر در این رقابت ها حضور پیدا کرد و توانستیم ضمن کسب عنوان قهرمانی به ۵ مدال طلا، ۱ مدال نقره و ۲ مدال برنز دست پیدا کنیم.
وی تصریح کرد: مسابقات دیمیتریف سطح بالایی داشت و دلیل آن حضور بالغ بر ۲۰ کشتی گیر روس در برخی از اوزان و همچنین کشتی گیران سایر کشورها بود و نمایندگان کشورمان بعضا برای کسب مدال با ۳ تا ۴ کشتی گیر روس سرشاخ شدند و اینکه کشتی گیران ما بتوانند با کشتی گیران فنی روس سرشاخ شوند و بر آن ها غلبه کنند دستاورد بسیار خوبی است.
کاوه تصریح کرد: عملکرد جوانان کشورمان به قدری در رقات های دیمیتریف خوب بود که از سوی تماشاگران شهر یاکوتیا و مسئولان برگزاری مسابقات مورد تمجید قرار گرفتند و ما را برای حضور در مسابقات سال آینده نیز دعوت کردند.
مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد در مورد حضور کشتی گیران در تورنمنت های بین المللی گفت: هرچه بتوانیم تیم های نوجوانان و جوانان خود را به مسابقات خوب و با کیفیت بین المللی اعزام کنیم می توانیم بر تجربیات آن ها بیافزاییم و هدف ما هم این است که کشتی گیران شایسته ای را به رده ی سنی بزرگسالان انتقال دهیم.
وی ادامه داد: ما تاکنون ۲ اردو برگزار کردیم و پس از اردوی اول که در شهر ارومیه برگزار شد یک تیم منتخب به مسابقات بین المللی ارمنستان برگزار شد و در حین اردوی آماده سازی کرمان نیز تیم منتخب ما راهی جام دیمیتریف شد.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان اظهار داشت: ما تا حضور در رقابت های جهانی ۸ اردو را برنامه ریزی کردیم که ۲ اردوی آن را پشت سر گذاشتیم و قرار است که برخی از نفرات ما در جام تختی کشتی بگیرند و اگر بتوانیم برخی از نفرات خود را به یک تورنمنت بین المللی دیگر اعزام کنیم می توانیم، شناخت کاملی را از نفرات خود بدست بیاوریم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=39814

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.