• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

مبارزات ملت فلسطین تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهد یافت

  • 31 مرداد 1401 - 13:53
مبارزات ملت فلسطین تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهد یافت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، احمد المدلل از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز دوشنبه در کنفرانس «قدس قلب فلسطین» که به مناسبت پنجاه و سومین سالگرد به آتش کشیدن مسجدالاقصی برگزار می شود، سخنرانی کرد.
وی تاکید کرد: ما باید راه شهدای فلسطین را تا پیروزی نهایی و آزادسازی کل اراضی فلسطینی ادامه دهیم.
المدلل با اشاره به حادثه به آتش کشیدن مسجدالاقصی از سوی یک صهیونیست در سال ۱۹۶۹، افزود: آتشی که در مسجدالاقصی به پا شد همچنان با ادامه تجاوزات، حفاری ها و سرکوب فلسطینی ها ادامه دارد و هنوز زبانه می کشد.
مقام ارشد جنبش جهاد اسلامی افزود: مبارزات ملت فلسطین تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهد یافت و آتش این نبرد هرگز خاموش نخواهد شد. مسجدالاقصی نیز همچنان سرلوحه همه مبارزات ملت فلسطین باقی خواهد ماند؛ مکان مقدسی که صهیونیست ها قصد یهودی سازی و ایجاد هیکل ادعایی را در آن دارند.
وی با اشاره به تجربه تلخ رژیم صهیونیستی در نبرد سیف القدس ، تاکید کرد: نبرد سیف القدس همه آمال و آرزوهای رزیم صهیونیستی را در راستای ویران نمودن مسجدالاقصی و ایجاد هیکل ادعایی از بین برد.
المدلل تاکید کرد که نبرد با رژیم صهیونیستی هر لحظه ادامه دارد و هیچ گاه متوقف نخواهد شد. وی در ادامه افزود: ملت فلسطین ، مقاومت را در آغوش خود گرفته است، مقاومتی که توانسته در جنگ های اخیر با رژیم صهیونیستی با استفاده از موشک های خودش منع آمد و شد در اراضی اشغالی ایجاد کند.
وی با تمجید از مجاهدت های شهید ابراهیم النابلسی (فرمانده گردان های الاقصی در نابلس) تاکید کرد: تفنگ و وصیت نامه شهید نابلسی همچنان زنده و پاینده باقی خواهد ماند و به این وصیت تا زمان آزادسازی فلسطین عمل خواهیم کرد.
این رهبر جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد: صلحی که رژیم صهیونیستی از آن دم می زند صلح مبتنی بر ریختن خون مردم فلسطین، شهرک سازی و ویران نمودن مسجدالاقصی است.
وی همچنین با تاکید بر لزوم وحدت در عرصه داخلی فلسطین، خواستار رفع محاصره همه جانبه نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی شد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=28044

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.